חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

תקציב הפרסום של רשת 'פעמית סטור' עוזב את 'מרחב שקד' לטובת 'גיתם'

קמפיין הפרסום השנתי של פעמית סטור יכלול עיתונות, רדיו ושלטי חוצות וסיסמתו תהיה 'פעמית סטור- כל הפתרונות לאירוח מושלם'. מטרת הקמפיין היא להביא לידיעת הציבור את אינסוף אפשרויות האירוח הגלומות ברשת. המהלך בהשקעה של כשני מליון שקלים.

 

לדברי עזר שר שלום מבעלי 'פעמית', "רשת פעמית סטור מבינה את הצרכים השונים של עולמות האירוח ומעניקה מענה לכל אותם צרכנים המחפשים אירוח חד פעמי איכותי ומעוצב, ומוצרים משלימים לעולמות האירוח בעולם שלם של פתרונות , הרשת כיום הינה רשת הכלים החד פעמיים המובילה בשוק ובשנה הקרובה עתידים להיפתח שלושה סניפים נוספים של הרשת ברחבי הארץ. הקמפיין הפרסומי, נעוד על מנת להדגיש את האפשרויות הרבות והשונות הגלומות ברשת לאירוח מושלם".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד