חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

קמפיין חדש לבצפר "אל תכלא את עצמך במקצוע משעמם"

'הבצפר' של חברות הפרסום יעלה בימים אלו קמפיין המשלב שילוט חוצות ופעילות ברשת החברתית בהיקף של למעלה מ-100 אלף שקלים. הסלוגן המוביל את הקמפיין "אל תכלא את עצמך במקצוע משעמם" הוא רעיון של בוגרת מסלול הקופירייטניג של 'הבצפר' לירון ורדי. 

 

הקמפיין פונה לאנשים המחפשים את דרכם המקצועית מתעניינים בתחום התקשורת והפרסום ולא יודעים כיצד יוכלו להשתלב בו.

 

כחלק מפעילות הקמפיין, נפתחה תחרות בדף הפייסבוק של 'הבצפר' תחת הכותרת 'משעמם בעבודה', במסגרתה מוזמנים הגולשים להעלות תמונה שלהם המציגה שעמום במהלך יום העבודה כאשר התמונה הטובה ביותר תזכה את השולח בשנת לימודים.  

 

ורד בטש מנכ"לית 'הבצפר': "רוב המועמדים שלנו מגיעים דרך חברים והמלצות מהענף, הקמפיין והפנייה  לקהל שעדין לא מכיר או מודע לאפשרות של למודי פרסום ותקשורת ממוקדים ומציגים את מגוון המסלולים הקיימים בתחום. המסר שרצינו להעביר הוא לא לעשות פשרות, ולא למצוא את עצמך בעבודה לא מספקת או משעממת"

 

ב'בצפר', לומדים מידי שנה מעל ל-400 סטודנטים, בתשעה מסלולי לימוד שונים: פלנינג, קופירייטינג, ניהול לקוחות, יח"צ, הפקה, גרפיקה, פרסום שיווק, מדיה פלנינג, גרפיקה ולימודי פרסום ושיווק באינטרנט בשיתוף גוגל ישראל. במהלך שנות קיומו, הפך להיות המקור הסמכותי והמקצועי להכשרת עובדים לענף. אופן העברת התכנים בקורסים השונים מקנה לסטודנטים הזדמנות לעבוד על בריפים ולקוחות כמו במשרדי הפרסום בעולם האמיתי.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד