קספרסקי מגדילה ההשקעה בפורמולה 1
מעבדת קספרסקי, מפתחת מובילה של תוכן מאובטח ופתרונות סכנות ניהול , לוקחת חלק בהשקת המכונית החדשה של פרארי בפורמולה 1, שתישא את לוגו המורחב של מעבדת קספרסקי בחזית המכונית ולאורכה לכל אורך עונת מרוצי 2012 -2013 של פורמולה 1.
"אנו במעבדת קספרסקי חסידים גדולים של קבוצת הפורמולה 1 של פרארי", אמר יוג'ין קספרסקי, מנכ"ל ומייסד מעבדת קספרסקי. "סבב השותפות שלנו עם פרארי ממשיך ומתחזק ואנו נרגשים מכך מאוד. כולנו נרגשים ומחכים בקוצר רוח לתחילת עונת המרוצים ומצפים כבר לראות מכונית הפרארי בקו הזינוק - עם הלוגו המוגדל שלנו עליה!"
חשיפת דגם של המכונית החדשה מתוכנן להתקיים בסבב המרוצים בסאו פאולו, ברזיל. האירוע מתקיים מדי שנה לפני תחילת עונת המרוצים וזוכה לסיקור תקשורתי רחב מכל העולם, כאשר שותפיה של פרארי זוכים להצצה בלעדית במכונית החדשה .
שיתוף הפעולה של מעבדת קספרסקי עם פרארי החל ב-2010, כשהשלב הראשון לשותפות היה במהלך סבב התחרויות באליפות לה-מאן. מאז התרחבה השותפות לעולם הפורמולה 1 היוקרתי. החל משנת 2011 יחשפו אוהדי ומעריצי מירוצי הפורמולה 1 וסדרת המרוצים בלה-מאן ללוגו מעבדת קספרסקי שיוצג על מכוניות פרארי שישתתפו בשתי סדרות המרוצים.
כתבות נוספות
-
3/05/2022שרון איילון משמשת בעשור האחרון כמנהלת שיתופי פעולה וגיוס משאבים בעמותת גדולים מהחיים. קרא עוד
-
27/04/2022החברה משיקה קמפיין המציג את הפן האנושי של מורכבות עולם הסייבר באמצעות שיתוף סיפורים אישיים ייחודיים של אלופת העולם בהתעמלות קרא עוד
-
24/04/2022לדברי יוסי לוי, מייסד ומנכ"ל משותף במור בית השקעות: "קרן מור היא שחקנית מוערכת ומנוסה, אשר מייצגת מקצועיות בלתי מתפשרת ופונה לקהל רחב" קרא עוד
-
20/04/2022יניב פרטוש, משנה למנכ"ל ארלו דיגיטל: "בשנה האחרונה השקענו רבות בפיתוח סל שירותים דיגיטלי מגוון המבוסס על שילוב ייחודי של מדיה, קריאיטיב, תוכן, סושיאל וטכנולוגיה – פרויקט המכביה הוא הזדמנות יוצאת דופן עבור ארלו להפגין את היכולות ההיברידיות שלנו" קרא עוד
-
11/04/2022היא הצטלמה בעבר כבר לחברות אופנה מובילות אבל זה הקמפיין הראשון שלה כפרזנטורית. קרא עוד
-
11/04/2022דומינוס פיצה, דלתא, הידידים של ארגון נכי צה"ל, כלל ביטוח קרא עוד
-
11/04/2022הסרט יוצפן באמצעות הטכנולוגיה של SCRT Labs, כך שלא כל אחד יוכל פשוט להעתיק אותו אלא רק מי שקנה את ה-NFT קרא עוד
-
5/04/2022הקמפיין כולל עשרות שלטים בצפון ובמרכז הארץ במיקומים בולטים במיוחד כמו: נתיבי איילון בתל אביב, מתחם הבורסה ברמת גן, מנהרות הכרמל בחיפה, אצטדיון המושבה בפתח תקווה ועוד.. קרא עוד
-
31/03/2022הקמפיין שמוערך בשווי 8 מיליון ש"ח נחתם לתקופה של שנה קרא עוד
-
21/03/2022מסקר שנעשה עבור רשת קטורזה נתפס בפני הנשאלים כאמין וישיר. קרא עוד