מסימני המשבר בעולם הפרסום: תחרות מעצבים על עבודה
בתקופה בה נרשם משבר בעולם הפרסום, החליטה ההנהלה הבכירה של קניון השרון בנתניה, מקבוצת קניוני ישראל, ליזום מהלך לקידום פרסומאים צעירים. במסגרת זו יערך תחרות לבחירת המעצב הגרפי המבטיח.
דוד גודר, מנכ"ל קניון השרון מסר כי : "מטרת התחרות לקדם את דור העתיד של אנשי העיצוב והפרסום בישראל. התחרות מהווה מקפצה לעולם המאתגר של ענף הפרסום, משום שהזוכה בה ייעצב את הקמפיין שלנו לשנת 2012".
תחרות המעצב המבטיח תתקיים ביום שני ה- 12.12, בקניון השרון, במסגרתה משתתפים מאות מעצבים צעירים מנתניה וסביבתה, הלומדים במגמות העיצוב, אופנה וגרפיקה, הגישו לא מכבר את מועמדותם לתחרות באמצעות עמוד הפייסבוק של הקניון. מבין כלל המתמודדים – אלה שיזכו במירב הלייקים יעברו לשלב בחירת השופטים, אשר כאמור יתקיים ביום שלישי הקרוב.
על צוות השופטים בתחרות נמנה הסטייליסט יואב מאיר, בוגר בית הספר לעיצוב "שנקר" וכוכב פרויקט מסלול.
הזוכה יקבל את הזכות לעצב את הקמפיין של קניון השרון ואז יזכה במלגת לימודים בסך - 10,000 שקל. הזוכים במקום השני והשלישי יזכו במלגת לימודים של 5,000 שקל.
לדברי דוד גודר מנכ"ל הקניון: "קניון השרון שמח לקחת חלק בקידום דור העתיד של המעצבים ואנשי הפרסום בישראל. התחרות מהווה מקפצה נהדרת עבור הזוכה בתחרות, ומאפשרת לו להתנסות בעיצוב קמפיין רחב היקף".
כתבות נוספות
-
3/05/2022שרון איילון משמשת בעשור האחרון כמנהלת שיתופי פעולה וגיוס משאבים בעמותת גדולים מהחיים. קרא עוד
-
27/04/2022החברה משיקה קמפיין המציג את הפן האנושי של מורכבות עולם הסייבר באמצעות שיתוף סיפורים אישיים ייחודיים של אלופת העולם בהתעמלות קרא עוד
-
24/04/2022לדברי יוסי לוי, מייסד ומנכ"ל משותף במור בית השקעות: "קרן מור היא שחקנית מוערכת ומנוסה, אשר מייצגת מקצועיות בלתי מתפשרת ופונה לקהל רחב" קרא עוד
-
20/04/2022יניב פרטוש, משנה למנכ"ל ארלו דיגיטל: "בשנה האחרונה השקענו רבות בפיתוח סל שירותים דיגיטלי מגוון המבוסס על שילוב ייחודי של מדיה, קריאיטיב, תוכן, סושיאל וטכנולוגיה – פרויקט המכביה הוא הזדמנות יוצאת דופן עבור ארלו להפגין את היכולות ההיברידיות שלנו" קרא עוד
-
11/04/2022היא הצטלמה בעבר כבר לחברות אופנה מובילות אבל זה הקמפיין הראשון שלה כפרזנטורית. קרא עוד
-
11/04/2022דומינוס פיצה, דלתא, הידידים של ארגון נכי צה"ל, כלל ביטוח קרא עוד
-
11/04/2022הסרט יוצפן באמצעות הטכנולוגיה של SCRT Labs, כך שלא כל אחד יוכל פשוט להעתיק אותו אלא רק מי שקנה את ה-NFT קרא עוד
-
5/04/2022הקמפיין כולל עשרות שלטים בצפון ובמרכז הארץ במיקומים בולטים במיוחד כמו: נתיבי איילון בתל אביב, מתחם הבורסה ברמת גן, מנהרות הכרמל בחיפה, אצטדיון המושבה בפתח תקווה ועוד.. קרא עוד
-
31/03/2022הקמפיין שמוערך בשווי 8 מיליון ש"ח נחתם לתקופה של שנה קרא עוד
-
21/03/2022מסקר שנעשה עבור רשת קטורזה נתפס בפני הנשאלים כאמין וישיר. קרא עוד