חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

בסיום משא ומתן ארוך: הסכם חדש בין שפ"ם ורשות השידור

רשות השידור וחברת שפ"ם-אפיקים חתמו אמש על הסכם לפיו תמשיך חברת שפ"ם-אפיקים לספק את שידורי הפרסום ב"קול ישראל".  

ההסכם נחתם לאחר משא ומתן ארוך שנפתח בעקבות החלטת הועד המנהל של רשות השידור, שלא להמשיך את ההתקשרות עם הזכיין בתנאים הקיימים, על מנת להגן על האינטרס הציבורי ולהבטיח שמערך הבקרה והשליטה יהיו בידי רשות השידור.

יו"ר הרשות, ד"ר אמיר גילת, הביע סיפוק מהישגי הרשות בהסכם  שמבטיח לרשות השידור שקיפות, שליטה ובקרה על ההכנסות מפרסום. את רשות השידור ייצגו במו"מ עו"ד אמיר וונג ממשרד רון גזית רוטנברג ושות', ועו"ד אבנר כהן ממשרד כהן-וילצ'יק-קמחי ושות'.  

יו"ר רשות השידור, ד"ר אמיר גילת: "אני מאמין שמפגש הרצונות בין הרשות לבין שפ"ם יקדם את הפרסום ברדיו ויחזק את האמון בשידור הציבורי". 

מנכ"ל הרשות יוני בן-מנחם ומנהל "קול ישראל" מיקי מירו הביעו הערכה לגורמים המקצועיים ברשות השידור שעסקו במלאכה. 

מר אברהם פרחי, מנכ"ל שפ"ם-אפיקים הביע את בטחונו כי 2012 תצעיד את הרשות להישגים כלכליים ומקצועיים גבוהים יותר, הודה להנהלת הרשות על האמון והבטיח להמשיך ולשווק את הפרסומות ברשתות הרדיו של "קול ישראל" באופן המקצועי ביותר  ובאותה המיומנות והמסירות כפי שגילינו עד כה". פרחי הדגיש כי למרות שהתקופה שלפנינו מאתגרת במיוחד, בכוונת שפ"ם להכריז על שנת 2012 כעל "שנת הרדיו". "זה שהקמפיינים בקול ישראל אפקטיביים מאוד-זו כבר עובדה בדוקה, אלא שלעת הזו ברור כי הם גם המתאימים ביותר לעידן בו הצרכן מעדיף דיבור ישיר בגובה האוזניים ויעילות על פני ראוותנות. פרחי הסביר והוסיף כי "ניתוח נכון של התובנות הללו, הן שהביאו את שפ"ם לסיים את שנת 2011 עם גידול של 8% במכירות-הישג שהוא משמעותי כמובן במיוחד על רקע מגמת הירידה שאפיינה את התעשייה כולה.

 

כזכור, החליט הועד המנהל לעניין הפרסום ברדיו-פורום שהוקם במיוחד למטרה זו וכלל את יעקב בורובסקי, דוד חיון, יוסי דרמר, גאולה אבידן ועאטף כיוף, על הקמת מערך בתוך רשות השידור שיטפל בנושא הפרסום ברדיו בתוך הרשות לרבות בתחום הבקרה.

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד