ניקול ראידמן תוביל קמפיין של טיב טעם
ניקול ראידמן, כוכבת סדרת הטלוויזיה "מעושרות" שמשודרת בערוץ 10, נבחרה כפרזנטורית של רשת המזון טיב טעם. ראידמן תוביל את פעילות הפרסום השנתית של רשת טיב טעם, במסגרת הפעילות, יועלה בשלב הראשון, קמפיין פרסומי בכיכובה, בחודש פברואר הקרוב. שווי המהלך למעלה מ – 3 מליון ₪. ניקול תתרום את מלוא שכרה מהקמפיין לאגודה למלחמה בסרטן.
בשנים האחרונות השתמשה רשת טיב טעם בשפים ומובילי דעת קהל בתחום הקולינארי כמובילי הפעילות הפרסומית שלה. בין השפים ומובילי דעת הקהל – שאול בן אדרת, אידי ישראלוביץ, מאיר דנון, אלי לנדאו, יואב בר, שאול אברון, דניאל זך ועוד. לראשונה, ממנה הרשת פרזנטורית מעולם הבידור והטלוויזיה לפעילות הפרסום של טיב טעם.
לדברי יוסי שליו, ראש אגף הסחר והשיווק של טיב טעם: "מסתבר כי ניקול ראידמן היא לקוחה קבועה ומרוצה של טיב טעם וחברת מועדון מזה שנים רבות של הרשת. כמי שנחשבת לבעלת סגנון וטעם משובח ומבינה באיכות ואירוח הוחלט למנות אותה כפרזנטורית הרשת. לדבריו: חיפשנו דמות כריזמטית,שנונה ואמביציוזית שתוביל את הקמפיין החדש של הרשת, שישיק שפה תקשורתית חדשה.
לדבריו: אנו בטוחים שבחירתה של ראידמן תייצר כותרות ובאזז חיובי והיא תהווה חלק מרכזי מפעילות הפרסום והקד"מ של טיב טעם במהלך שנת 2012.
עוד מסר שליו: במסגרת פעילות הפרסום לשנת 2012 שמנו לעצמנו יעד לתקן את התדמית השגויה של רמת המחירים שיש לחלק מהציבור כלפי הרשת. הקמפיין יחזק את רשת טיב טעם כמציעה ללקוחותיה חווית קניות אחרת בנוף הישראלי, מגוון מוצרים שאינו קיים ברשתות מזון מקבילות בארץ, מבחר היינות והגבינות הגדול במדינה, מעברים רחבים ונוחים, חנויות מעוצבות ומרהיבות, 7 ימים בשבוע וכל זאת במחיר הוגן.
כתבות נוספות
-
3/05/2022שרון איילון משמשת בעשור האחרון כמנהלת שיתופי פעולה וגיוס משאבים בעמותת גדולים מהחיים. קרא עוד
-
27/04/2022החברה משיקה קמפיין המציג את הפן האנושי של מורכבות עולם הסייבר באמצעות שיתוף סיפורים אישיים ייחודיים של אלופת העולם בהתעמלות קרא עוד
-
24/04/2022לדברי יוסי לוי, מייסד ומנכ"ל משותף במור בית השקעות: "קרן מור היא שחקנית מוערכת ומנוסה, אשר מייצגת מקצועיות בלתי מתפשרת ופונה לקהל רחב" קרא עוד
-
20/04/2022יניב פרטוש, משנה למנכ"ל ארלו דיגיטל: "בשנה האחרונה השקענו רבות בפיתוח סל שירותים דיגיטלי מגוון המבוסס על שילוב ייחודי של מדיה, קריאיטיב, תוכן, סושיאל וטכנולוגיה – פרויקט המכביה הוא הזדמנות יוצאת דופן עבור ארלו להפגין את היכולות ההיברידיות שלנו" קרא עוד
-
11/04/2022היא הצטלמה בעבר כבר לחברות אופנה מובילות אבל זה הקמפיין הראשון שלה כפרזנטורית. קרא עוד
-
11/04/2022דומינוס פיצה, דלתא, הידידים של ארגון נכי צה"ל, כלל ביטוח קרא עוד
-
11/04/2022הסרט יוצפן באמצעות הטכנולוגיה של SCRT Labs, כך שלא כל אחד יוכל פשוט להעתיק אותו אלא רק מי שקנה את ה-NFT קרא עוד
-
5/04/2022הקמפיין כולל עשרות שלטים בצפון ובמרכז הארץ במיקומים בולטים במיוחד כמו: נתיבי איילון בתל אביב, מתחם הבורסה ברמת גן, מנהרות הכרמל בחיפה, אצטדיון המושבה בפתח תקווה ועוד.. קרא עוד
-
31/03/2022הקמפיין שמוערך בשווי 8 מיליון ש"ח נחתם לתקופה של שנה קרא עוד
-
21/03/2022מסקר שנעשה עבור רשת קטורזה נתפס בפני הנשאלים כאמין וישיר. קרא עוד