פלאקארד יוצאת במהלך מיתוג מחדש ראשון ב- 20 שנה
פלאקארד, מפתחת ומשווקת של פתרונות בתחום סליקת האשראי מזה 20 שנה, מבצעת בימים אלו לראשונה תהליך מיתוג מחדש. המהלך יכלול גיבוש שפה תקשורתית חדשה, פעילות פרסום, ופעילות שיווק באינטרנט. המיתוג יקדם את נושא עמידת החברה בתקן PCI המחמיר ילווה בסלוגן: עסקים סולקים בביטחון.
היקף השקעה הכולל במהלך המיתוג מחדש מוערך בכ- 300,000 ₪.
האסטרטגיה בגיבוש השפה התקשורתית החדשה התמקדה ביצירת שפה חזותית שתבטא את מכלול הערכים של המותג בהתאמה להתפתחות החברה והערכים אותם היא משדרת כיום במוצריה – עדכניות, חדשנות, דינאמיות, זרימה, גמישות, פונקציונאליות, נאמנות , אמינות ושירות .
השפה החזותית החדשה של "פלאקארד" תבוא לידי ביטוי כבר בימים הקרובים בכל רובדי פעילות החברה: אתר חברה חדש, סרטון תדמית , מוצרי קד"מ ופרסום , פעילות ברשתות חברתיות וכן בפעילות B2B מול ארגונים ושותפים עסקיים.
שלמה חורי, מנכ"ל "פלאקארד", מציין כי אחרי 20 שנות פעילות בשוק החליטה החברה לערוך שינוי והתאמה של הלוגו הישן בכדי להתאים ולעדכן את הבטחת המותג והערכים שהוא מייצג ומשדר כיום.
לדברי חורי, חברת "פלאקארד" התפתחה מאוד בשנים האחרונות , וכיום היא מספקת פתרונות מתקדמים לסליקת אשראי ולהזרמת הפעילות העסקית, התומכים בתהליכי המכירה והשירות במציאות העסקית הדינמית והמשתנה של כל ארגון.
כעוגן מרכזי בתהליך המיתוג , עומד נושא תקן אבטחת המידע PCI, שהופך לתקן מחייב ומחמיר עבור עסקים המבצעים חיוב אשראי באינטרנט ובנקודות מכירה. פלאקארד השקיעה כ- 2 מיליון ש"ח בהתאמת מערכותיה ובתהליך התקינה.
את מערך השיווק והפרסום מנהלת טלי גדי מ – Well being marketing , כשאת המיתוג והפרסום יבצע עמיר זינגר. הפעילות השיווקית באינטרנט וברשתות חברתיות תנוהל על ידי Fortissimo Smart-Media
כתבות נוספות
-
2/08/2022איש הטלוויזיה, הרדיו והתיאטרון, דליק ווליניץ, חתם עם רשת "שטיינר מכשירי שמיעה" – סונובה ישראל להמשך הובלת הקמפיינים הפרסומיים של החברה למשך שנה נוספת. קרא עוד
-
20/07/2022מטרת הקמפיין היא העלאת המודעות לשדרוג הנעל האיקונית CLUB C- DOUBLE GEO קרא עוד
-
5/07/2022יעל ארד, יו"ר הועד האולימפי בישראל אמרה: "אני רואה בחיבור עם קבוצת שופרסל ממשחקי טוקיו לפריז עוגן חשוב מאוד ליכולת שלנו לתרגם את החלום האולימפי להצלחות בזירה הבינלאומית. קרא עוד
-
4/07/2022הסרטון החדש מספר על שני בני זוג המחליטים לפלפל ערב אחד את הזוגיות שלהם ו"מתפרצים" אל אולם התצוגה המרשים של "ניסו רהיטים", קרא עוד
-
23/06/2022הקמפיין תחת הסלוגן "מראות את זה כמו שזה". קרא עוד
-
19/06/2022הזמר הקליט לטובת הקמפיין גם שיר חדש, בהלחנת המעבד והמפיק המוזיקלי הבכיר שמוליק נויפלד קרא עוד
-
16/06/2022לנובו הקימה קהילה באמצעות פעילות שלוקחת השראה מעולמות ה-NFT ואלמנטים תחרותיים ומשחקיים מעולם הגיימינג קרא עוד
-
16/06/2022רשת סקארה מתכננת במהלך החודש הקרוב לעלות בקמפיין רחב וייחודי סביב הקליפ "מי זאת" קרא עוד
-
14/06/2022בהשקת פיתוח ועיצוב קולקציית FARMES הושקו כ- 250,000 ₪. קרא עוד