חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

פלאקארד יוצאת במהלך מיתוג מחדש ראשון ב- 20 שנה

פלאקארד, מפתחת ומשווקת של פתרונות בתחום סליקת האשראי מזה 20 שנה, מבצעת בימים אלו לראשונה תהליך מיתוג מחדש. המהלך יכלול גיבוש שפה תקשורתית חדשה, פעילות פרסום, ופעילות שיווק באינטרנט. המיתוג יקדם את נושא עמידת החברה בתקן PCI המחמיר ילווה בסלוגן: עסקים סולקים בביטחון.

היקף השקעה הכולל במהלך המיתוג מחדש  מוערך בכ- 300,000 ₪.

האסטרטגיה בגיבוש השפה התקשורתית החדשה התמקדה ביצירת  שפה חזותית שתבטא את מכלול הערכים של המותג  בהתאמה להתפתחות החברה והערכים אותם היא משדרת כיום במוצריה – עדכניות, חדשנות, דינאמיות, זרימה, גמישות, פונקציונאליות, נאמנות , אמינות ושירות .

השפה החזותית החדשה של "פלאקארד" תבוא לידי ביטוי כבר בימים הקרובים בכל רובדי פעילות החברה: אתר חברה חדש,  סרטון תדמית , מוצרי קד"מ ופרסום , פעילות ברשתות חברתיות וכן בפעילות B2B  מול ארגונים ושותפים עסקיים.

שלמה חורי, מנכ"ל "פלאקארד", מציין כי אחרי 20 שנות פעילות בשוק החליטה החברה לערוך שינוי והתאמה של הלוגו הישן בכדי להתאים ולעדכן את הבטחת המותג והערכים שהוא מייצג ומשדר כיום.

לדברי חורי, חברת "פלאקארד" התפתחה מאוד בשנים האחרונות , וכיום היא  מספקת פתרונות מתקדמים לסליקת אשראי ולהזרמת הפעילות העסקית, התומכים בתהליכי המכירה והשירות במציאות העסקית הדינמית והמשתנה של כל ארגון.

כעוגן מרכזי בתהליך המיתוג , עומד נושא תקן  אבטחת המידע PCI, שהופך לתקן מחייב ומחמיר עבור עסקים המבצעים חיוב אשראי באינטרנט ובנקודות מכירה. פלאקארד השקיעה כ- 2 מיליון ש"ח בהתאמת מערכותיה ובתהליך התקינה.

את מערך השיווק והפרסום מנהלת טלי גדי מ – Well being marketing , כשאת המיתוג והפרסום יבצע עמיר זינגר. הפעילות השיווקית באינטרנט וברשתות חברתיות תנוהל על ידי  Fortissimo Smart-Media

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד