תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד
שולחנות הרכבת הופכים לשטח פרסומי של שטראוס קפה
13/02/2012
שטראוס קפה ישראל יוצאת במהלך שיווקי דיגיטלי , בשיתוף חברת Moblin המתמחה בפרסום ושיווק בסלולר, המשלב את עולם הסמארטפונים עם פלטפורמת פרסום חדשה - שולחנות ברכבות, באמצעות חברת ברעם פרסום מקורי, זכיינית הפרסום ברכבת ישראל. במסגרת המהלך, יכוסו מאות שולחנות ב- 45 קרונות מרכזיים ברכבת ישראל ע"י מדבקות מיוחדות עם תמונה בעלת חלק "חסר" עם QR קוד.
הנוסעים ברכבת יוכלו לסרוק את ה- QR קוד ולהניח את המכשיר במקום המסומן על המדבקה. ברגע שהנוסעים יסרקו את הקוד ויניחו את המכשיר על המדבקה – המדבקה "תושלם ותקום לחיים" על גבי מסך מכשיר הסמארטפון. מיד לאחר מכן יתחיל משחק סלולרי אינטראקטיבי של הכנת קפה הכולל קפה, סוכר, מים וחלב "בדיוק כמו שכל אחד אוהב"– תוך השלמת המדבקה – על גבי הסמארטפון.
כתבות נוספות
-
2/08/2022איש הטלוויזיה, הרדיו והתיאטרון, דליק ווליניץ, חתם עם רשת "שטיינר מכשירי שמיעה" – סונובה ישראל להמשך הובלת הקמפיינים הפרסומיים של החברה למשך שנה נוספת. קרא עוד
-
20/07/2022מטרת הקמפיין היא העלאת המודעות לשדרוג הנעל האיקונית CLUB C- DOUBLE GEO קרא עוד
-
5/07/2022יעל ארד, יו"ר הועד האולימפי בישראל אמרה: "אני רואה בחיבור עם קבוצת שופרסל ממשחקי טוקיו לפריז עוגן חשוב מאוד ליכולת שלנו לתרגם את החלום האולימפי להצלחות בזירה הבינלאומית. קרא עוד
-
4/07/2022הסרטון החדש מספר על שני בני זוג המחליטים לפלפל ערב אחד את הזוגיות שלהם ו"מתפרצים" אל אולם התצוגה המרשים של "ניסו רהיטים", קרא עוד
-
23/06/2022הקמפיין תחת הסלוגן "מראות את זה כמו שזה". קרא עוד
-
19/06/2022הזמר הקליט לטובת הקמפיין גם שיר חדש, בהלחנת המעבד והמפיק המוזיקלי הבכיר שמוליק נויפלד קרא עוד
-
16/06/2022לנובו הקימה קהילה באמצעות פעילות שלוקחת השראה מעולמות ה-NFT ואלמנטים תחרותיים ומשחקיים מעולם הגיימינג קרא עוד
-
16/06/2022רשת סקארה מתכננת במהלך החודש הקרוב לעלות בקמפיין רחב וייחודי סביב הקליפ "מי זאת" קרא עוד
-
14/06/2022בהשקת פיתוח ועיצוב קולקציית FARMES הושקו כ- 250,000 ₪. קרא עוד