חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

הגברים של ראובני-פרידן עם לק ורוד

הגברים של ראובני-פרידן עם לק ורוד (הגדל)

משרד הפרסום ראובני- פרידן-  עולה בקמפיין דיגיטלי חדש ויוצא דופן עבור עמותת "עתיד ורוד" המקדמת את המודעות לסרטן השד בקרב נשים צעירות.

במסגרת הקמפיין יזמו, ראובני פרידן ובראשם אודי פרידן מנכ"ל משרד הפרסום ראובני פרידן וניב חורש המשנה למנכ"ל מהלך דיגיטלי יוצא דופן בהעלאת מודעות סרטן השד בקרב נשים צעירות והצטלמו כאשר ציפורניהם צבועות בלק ורוד מהמם! הרעיון מאחורי הצילומים הוא לעודד קניית לק "עתיד ורוד" שיצא במהדורה מיוחדת בסניפי רשת LAKA.

במרכז הקמפיין צילמו בראובני- פרידן-  את עובדי המשרד, כדוגמת: אודי פרידן מנכ"ל, ניב חורש המשנה למנכ"ל, אריאל פרידן ואסף רונן מפיקים, קוגן דמיטרי, ולדי סרז'בסקי ואיציק הרוש ארט דיירקטורים, ערן ארליך ורועי גוטמן מנהלי צוות, נבו מזור ותומר ליננברג פלנרים, ושימי ארביב מנהל תפעול, בנוסף גייסו אנשי המשרד לקמפיין סלבריטאים מתחומים וביניהם השחקנים: עופר שכטר, אושרי כהן, איתי תורג׳מן  והקומיקאי קובי פרג'.


הצילומים נעשו בהתנדבות ע"י הצלם ראובן קפוצ'ינסקי וגיוס הסלבס נעשה בסיועו של המלהק מורן מרציאנו – שהצטלמו גם כן לקמפיין.

בתמונה: ניב חורש

קרדיטים משרד פרסום:

 ניב חורש - משנה למנכ"ל, ליזה יופה  - סמנכ"ל לקוחות, מיטל קריא - ראש צוות קריאייטיב, רועי גוטמן, דימיטרי קוגן – קריאייטיב, אסף רונן – הפקה, מאיה חיימוביץ', רונית ליכטן – תקציבאות, עושרת בלום – סטודיו, דורון לוינשטיין - ניהול לקוחות דיגיטל, שי זר אביב  קופי דיגיטל, פנינה חליפה – איפור, כרמית סמרנו – מניקור, צביה צ'צ'שווילי - נערת מים, מורן מרציאנו, מור שלומוביץ' – ליהוק, ראובן קפוצ'ינסקי - צלם, רקפת בן שבתאי - עוזרת צלם.

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד