חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

איריס בק ביקשה לסיים תפקידה כמנכ"ל מקאן אריקסון

איריס בק ביקשה לסיים את תפקידה כמנכ"ל קבוצת הפרסום מקאן אריקסון. בק הודיעה בתחילת השנה למקאן אריקסון העולמית ולאילן שילוח, יו"ר מקאן אריקסון ישראל, על רצונה לסיים את תפקידה עד סוף השנה ובכך להשלים קדנציה של כארבע שנים. שילוח, הממשיך לכהן כיו"ר פעיל של הקבוצה לפחות בחמש שנים הקרובות, הודיע כי בימים הקרובים יחל תהליך לאיתור מחליף לבק.

 

לדברי שילוח, בתקופת כהונתה של בק, צמחה הקבוצה ב-14%, תוך שהיא מגדילה את הפער אל מול משרדי פרסום אחרים. בשנת 2011, שהיתה שנה בה הענף כולו סבל מצמצומים עקב המחאה החברתית, חלה ירידה של 1% בלבד במחזור של מקאן. כמו כן, הפירמה גייסה 13 תקציבים חדשים בהיקף של 30 מיליון דולר, בהם ליימן שליסל, לאומי קארד, לאומי למשכנתאות, דפי זהב, עיריית תל-אביב, פיקוד העורף ועוד, והצליחה לשמר את כל לקוחותיה, למעט סלקום, תוך שהיא ממשיכה להיות חברת הפרסום המובילה והגדולה ביותר בשוק הישראלי בעשור האחרון בהיקף פעילות של כ-220 מליון דולר.  

 

עוד הוסיף שילוח, כי בק הובילה את הקבוצה ולקוחותיה לעידן הדיגיטל, שזהו מנוע הצמיחה המרכזי של ענף הפרסום והשיווק בכל העולם, על-ידי יישום אסטרטגיית מקאן 3.0, תוך שהיא פותחת פער ניכר על משרדים אחרים. האסטרטגיה כללה בעיקרה הסתכלות חדשה ומדויקת על הצרכנים והקשר שלהם עם מותגים נושא שהתחדד בעקבות המחאה החברתית, רה ארגון והכשרה של כל עובדי מקאן בתחום, יצירת מנועי צמיחה חדשים, בין היתר, על-ידי רכישת טכנולוגיות חדשות והטמעתם בהצעת הערך של מקאן ללקוחות הקבוצה. שילוח: "בתקופתה של איריס פעילות הדיגיטל יותר מהוכפלה והגיעה להיקף של כ-40 מיליון דולר, המהווים כ-20% מפעילות הקבוצה".

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד