חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

"מטבחי זיו" עולים בקמפיין טלוויזיה חדש

"מטבחי זיו" עולים בקמפיין טלוויזיה חדש (הגדל)

מטבחי זיו יוצאים עם קונספט חדש לקמפיין טלוויזיה, במסגרתו במקום פרסומת בת 30 שניות בהפסקת הפרסומות המסורתית מציג הקמפיין החדש של זיו תפיסה אחרת.

הקמפיין בנוי כמגאזין סגנון חיים בו יתארחו אנשי בידור ותרבות מובילים. המגאזין של מטבחי זיו ישודר במשך דקה לפני מהדורת החדשות בערוץ 2 ויכלול 6 פרקים אשר כל אחד מהם יתמקד בנושא אחר מתחום העיצוב והלייפסטייל במטרה להעשיר את הצופים בתוכן ולאו דווקא במסר פרסומי.

בין המשתתפים שינחו את הפרקים אנשי תרבות ובידור מובילים: מעצב האופנה ופרזנטור המותג גדעון אוברזון, מעצב האופנה יובל כספין, אנשי טלוויזיה ושחקנים בניהם: רז מאירמן, דנה דבורין, שירלי גליק, סופי צדקה, סמדר קלצ'ינסקי והבמאי אייל גפן.

עלות הקמפיין שיעלה בחודש אפריל באמצעות משרד הפרסום חברון- זלצמן-שביט הינו 3 מיליון ₪.

לדברי מנכ"ל החברה אבי זיו: "בחרנו ללכת על קמפיין שונה, וכמו המטבחים שלנו גם הוא מציג סגנון חיים המלאים בתוכן. אני מאמין שהיום הצרכנים מחפשים לא רק מטבח מעוצב או חברה אמינה העומדת מאחוריו, הם מחפשים מותג שייתן להם ערך מוסף. כמו בקולקציה החדשה שלנו גם בקמפיין, אלה בדיוק התובנות עליהם אנחנו שאופים לתת מענה".

הקמפיין הינו בהמשך ישיר למהלך של מיתוג מחדש שהובילה החברה לפני כשנה. במסגרת המיתוג מחדש הציגו מטבחי זיו בעזרת המעצב והפרזנטור, גדעון אוברזון  ארבעה עולמות תוכן אשר מציעים גישה בה המטבח תואם את האישיות וסגנון החיים של כל לקוח ולקוח.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד