חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

KIA ישראל רכשה את זכויות השידור של פרסומת הסופרבול

הפרסומות השונות והמושקעות ששודרו בערב הסופרבול האחרון זכו לשבחים רבים ועוררו עניין בכל רחבי העולם. כעת החליטה טלקאר, יבואנית רכבי KIA לישראל, למנף את הצלחת פרסומת ההשקה של דגם
ה-
KIA פורטה המחודש בערב הסופרבול, והיא יוצאת בקמפיין השקה ישראלי, באמצעות הפרסומת המקורית מערב הסופרבול. היקף הקמפיין, אשר יעלה בטלוויזיה ביום שלישי ה-9.4.13 למשך כשבועיים, מוערך בכ-2 מיליון ש"ח.

תשדיר הפרסומת שודר לראשונה בערב הסופרבול האמריקאי השנה, בו צפו כ-109 מיליון צופים. במרכז התשדיר עומדת מיס ארצות הברית לשנת 2011, אליסיה קמפנלה, המככבת כרובוטית מפתה (hotrob) המגנה בחירוף נפש על דגם הפורטה החדש, תחת המסר Respect the Tech. עלות הפקתו ושידורו של התשדיר בערב הסופרבול מוערכת בכ-5 מיליון $. התשדיר שכה עד כה למיליוני צפיות ב- youtube. תשדיר הפרסומות המקורי, שאורכו כ-40 שניות, יעבור עריכה והתאמה לקהל הישראלי.

לינק לצפייה בתשדיר המקורי: http://www.youtube.com/watch?v=emhtp2prOxQ

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד