דלק ישראל במהלך בסניפי קפה ג'ו ברשת חנויות הנוחות "מנטה"
המהלך כולל: השקה והטמעה של תפריט הקיץ החדש של "קפה ג'ו" ברשת חנויות הנוחות "מנטה" במטרה להעניק לצרכן פתרון הסעדה איכותי על הדרך.
במרכז התפריט מגוון משקאות קיץ ייחודיים על בסיס חלב ומשקה יוגורט קפוא וחדשני.
הצעד ילווה בקמפיין רחב היקף שיכלול: קמפיין טלוויזיה, קמפיין שילוט חוצות, פעילות קד"מ, שיווק דיגיטל הכולל קמפיין מובייל חדשני (סמארטפון) ופעילות ענפה במדיה החברתית בהובלת סוכנות הדיגיטל RON& DEBBY.
גיא אדרי, מנהל שיווק בקבוצת דלק: "תפריט הקיץ החדש של "קפה ג'ו" ב"מנטה" מציע לקהל הצרכנים שלנו משקאות פירותיים ואיכותיים בטעמי פירות ומנות טעימות ומיוחדות שטרם נראו בשוק חנויות הנוחות בישראל.
המנות והמשקאות בתפריט "ג'ו מנטה" פותחו והותאמו במיוחד לימי הקיץ החמים על מנת לתת מענה ולאפשר לכלל הלקוחות ליהנות מרגע של טעם והתרעננות על הדרך".
אדרי הוסיף וציין: "החיבור של "מנטה" לרשת "קפה ג'ו" מאפשר להציע לקהל הרחב פתרונות הסעדה איכותיים בסטנדרט גבוה של בית קפה מוביל, ללא פשרות ובזמינות גבוהה אשר הופך את הפתרון הפונקציונאלי לחוויית אכילה איכותית ומהנה גם על הדרך.
כמו כן, כחלק מאסטרטגיית One stop shop ב"מנטה" אנו ממשיכים לפעול כל העת ומשקיעים משאבים רבים בהמשך הרחבת סל השירותים ברשת חנויות הנוחות מנטה ובהטמעת קפה ג'ו בסניפי "מנטה" במטרה להביא לצרכן בשורה ולאפשר לו מגוון פתרונות ושירותים לצד פתרון הסעדה איכותי תחת קורת גג אחת, על הדרך".
כתבות נוספות
-
5/07/2022יעל ארד, יו"ר הועד האולימפי בישראל אמרה: "אני רואה בחיבור עם קבוצת שופרסל ממשחקי טוקיו לפריז עוגן חשוב מאוד ליכולת שלנו לתרגם את החלום האולימפי להצלחות בזירה הבינלאומית. קרא עוד
-
4/07/2022הסרטון החדש מספר על שני בני זוג המחליטים לפלפל ערב אחד את הזוגיות שלהם ו"מתפרצים" אל אולם התצוגה המרשים של "ניסו רהיטים", קרא עוד
-
23/06/2022הקמפיין תחת הסלוגן "מראות את זה כמו שזה". קרא עוד
-
19/06/2022הזמר הקליט לטובת הקמפיין גם שיר חדש, בהלחנת המעבד והמפיק המוזיקלי הבכיר שמוליק נויפלד קרא עוד
-
16/06/2022לנובו הקימה קהילה באמצעות פעילות שלוקחת השראה מעולמות ה-NFT ואלמנטים תחרותיים ומשחקיים מעולם הגיימינג קרא עוד
-
16/06/2022רשת סקארה מתכננת במהלך החודש הקרוב לעלות בקמפיין רחב וייחודי סביב הקליפ "מי זאת" קרא עוד
-
14/06/2022בהשקת פיתוח ועיצוב קולקציית FARMES הושקו כ- 250,000 ₪. קרא עוד
-
14/06/2022הזכיינית, SBN, חידשה עם המותג נאוטיקה את ההסכם ל 20 שנה נוספות קרא עוד
-
9/06/2022לדברי רונית רפאל: סטודיו C החדש יעניק ללקוחות חוויה חדשה ועדכנית. קרא עוד