חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אתר חדש המציע מבצעי מדיה ושטחי פרסום בדקה ה-90

בשבוע האחרון עלה לאוויר מיזם חדש ומעניין – פילרים, שזכה לתגובות נלהבות עוד בטרם הושק, כשהתגובה הנפוצה ביותר הייתה: "איך לא חשבו על זה קודם?"

פילרים מרכז מבצעי מדיה איכותיים ושטחי פרסום בדקה ה-90. באתר ניתן למצוא מגוון מבצעים בלעדיים לפרסום בעיתונים, מגזינים, אתרי אינטרנט, תחנות רדיו ועוד מגוון רחב של אפשרויות פרסום – הכל בהתאם לסוגי המדיה ולקהלי היעד.

נכון להיום, נראה שמדובר באתר המציע שטחי פרסום במחירים הנמוכים בארץ. מעבר לזה, מדובר בבשורה של ממש לשני קהלים עיקריים: גם למדיות – שזוכות לחשיפה למפרסמים פוטנציאלים, וגם למפרסמים עצמם - בעלי עסקים, מנהלי שיווק וסוכנויות – שזוכים להכיר מדיות רלוונטיות ולרכוש מהן חבילות פרסום במחירים אטרקטיביים.

באתר ניתן למצוא שני סוגי הטבות:

מבצעי מדיה – אלה הם מבצעים מתמשכים, חבילות פרסום הנמכרות בכמויות גדולות ובהנחה משמעותית, בדומה לאתרי קופונים.

מבצעי פילרים – אלה הם מבצעי מדיה של הדקה ה-90. מבצעי פילרים עולים לאתר למשך יום אחד בלבד ויורדים ממנו ביום שלמחרת, או כאשר הפילר נרכש.

 

מי שעומדים מאחורי המיזם הם שלושה שותפים: קובי נעים בעלים ומנהל של אתר חסות, המרכז מידע על שטחי פרסום ברחבי הארץ, דוד פלג-חיים בעל משרד לפרסום ומיתוג בשם קופיפילד וגלעד דהן איש קריאייטיב ומנהל מדיה חברתית.

"המטרה שלנו" הם אומרים "היא להוות מקור מוביל לחיפוש ולרכישת מדיה בישראל ולספק תמיד את המחירים הטובים ביותר".

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד