חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

TWENTYFOURSEVEN ואפליקציית Shazam בשיתוף פעולה

TWENTYFOURSEVEN יוצאת בשיתוף פעולה ייחודי עם אפליקציית Shazam וראשון מסוגו בישראל, במסגרתו תחשוף את קולקציית בגדי הים לעונת אביב קיץ 2014.

 

במסגרת שיתוף הפעולה, הורחבו יכולות האפליקציה לזיהוי תכני פרסומות בטלביזיה בישראל. כל מי שייכנס לאפליקציה ו"ישאזם" את הפרסומת הטלביזיונית של קולקציית בגדי הים של טוונטיפורסבן, יופנה למיני סייט ובו יוצג הקליפ המלא של השיר שמוביל את הפרסומת"Pumpin Blood"  של הלהקה השוודית NONONO, קולקציית בגדי הים וקישור להורדת השיר המלא.

 

על שיתוף הפעולה הייחודי אחראי משרד הפרסום של החברה "ברוקנר נטע יער".

 

לדברי סרג' דרעי, מנכ"ל קבוצת רנואר: "כרשת מובילת טרנדים, אנו שמחים לאפשר לצופים ולקהל הלקוחות של TWENTYFOURSEVEN ראשוניות טכנולוגית וחשיפה ראשונה וייחודית מסוגה בישראל של קולקציית בגדי הים לעונה הקרובה. הקולקציה מוצעת בטווח מחירים הנע בין 29.90-99.90 שקלים בלבד, מחירים נגישים לכל כיס, המאפשרים לכל אחת לבחור וליהנות מקולקציה טרנדית, צבעונית ומובילה אופנתית"

 

 

קולקציית בגדי הים ושת"פ הפעולה ייחשפו היום עם עלייתו הראשונה הקמפיין הטלביזיוני, אשר ישודר החל מהיום אשר יוצג בפריסת מדיה רחבה בכ- 2 מיליון ש"ח.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד