חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

זרמון DDB נבחר להוביל את תקציב הפרסום של קבוצת קפה קפה

משרד הפרסום זרמון DDB נבחר להוביל את תקציב הפרסום של קבוצת "קפה קפה" המונה כיום שבע רשתות בתי קפה ומסעדות : קפה קפה, לחם ארז, פרש קיטשן, רובן, לברטוריו די פסטה, דונקי ולחם בשר.

בשלב ראשון ימסר ל"זרמון DDB" , תקציב של  כ- 5 מיליון שקל לשנה, מתוך כלל תקציב הפרסום השנתי של הקבוצה, עם אפשרות להגדלת התקציב בהמשך. תקציב הפרסום הרישתי מתווסף לתקציב הפרסום המקומי של סניפי  הרשת.

תהליך הבחירה בניצוחה של סמנכ"לית השיווק של הקבוצה, טל אקרמן,  ארך מספר חודשים, במהלכו התחרו מספר משרדי פרסום מובילים אשר הציגו רעיונותיהם לאסטרטגיה השיווקית והפרסומית של הקבוצה. 
רונן נמני, בעלי הקבוצה, "לאחר שיקולים רבים הוחלט על בחירת "זרמון DDB_" שהרשים במיוחד  אותנו והציג פתרונות אסטרטגיים וקריאטיביים חדשניים ופורצי דרך  המתאימים ביותר לקפה קפה"

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד