חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

שיר אלמליח ומאור בוזגלו ממשיכים בלי קופר

שיר אלמליח ומאור בוזגלו ממשיכים בלי קופר

הדוגמנית שיר אלמליח ושחקן הכדורגל מאור בוזגלו נבחרו זו עונה שלישית ברציפות כפרזנטורים של מותג הג'ינסים המוביל לי קופר. כל אחד מהפרזנטורים יקבל למעלה מ- 100 אלף ₪, עבור  קמפיין עונת אביב קיץ 2018. 

 

הקמפיין בכיכובם יעלה באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה", בתקציב של כ-3 מיליון ₪ ויכלול בין היתר: סרטון טלוויזיה, פעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה ופעילות יחסי ציבור.  

 

לדברי דן איתמר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של  קבוצת בריל המפעילה את רשת לי קופר בישראל: "לאור הצלחת הקמפיינים המשותפים עם שיר אלמליח ומאור בוזגלו, בחרנו להמשיך עמם לעונה שלישית קיץ 2018. שיר אלמליח ומאור בוזגלו אהובים, מייצגים ומזוהים עם ערכי המותג. 

 

לדבריו: "מאור בוזגלו עבר תקופה לא קלה אבל  אין ספק שהמוטיבציה והביטחון העצמי שלו עוזרים לו להתמודד עם הקשיים ולהתגבר על כל מכשול, אנו שמחים שהוא אתנו בעונה נוספת. שיר אלמליח היא מצליחה, אופנתית, עוצמתית ועצמאית כאשר השילוב בינה לבין מאור כפרזנטורים של המותג הוא שילוב מנצח.

 

שיר אלמליח (28) היא דוגמנית מבוקשת שהצטלמה לעשרות קמפיינים ברחבי העולם ביניהם של חברות האופנה דולצ'ה וגבאנה, שאנל, וטום פורד. כמו כן, הצטלמה למגזינים כמו המגזין האמריקאי "GQ", המגזין האמריקאי "קוסמופוליטן", מגזין"Marie Claire", "Elle" ועוד.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד