גלי ממשיכה עם ניקול ראידמן גם ב- 2018

ניקול ראידמן (31) חתמה אמש על חוזה לעונה שנייה כפרזנטורית של המותג הישראלי, תוצרת כחול-לבן, רשת גלי.
כמו בעונה הקודמת, ראידמן תככב בקמפיין יחד עם ילדיה: מישל בת ה 7 וריצ'י בן ה 3,
במסגרת החוזה עבור הקמפיין, שכרם המלא של ראידמן וילדיה ייתרם במלואו ויתחלק בין בתי חולים ועמותות התומכים בילדים חולים ונזקקים. ילדיה של ראידמן יבחרו את בתי החולים והעמותות אשר ייהנו מהתרומה.
היקף הקמפיין נאמד ב כ- 3 מיליון ₪, אשר חלקו מהווה את שכרם של ראידמן וילדיה. הקמפיין יעלה בחודש אפריל, עם השקת קולקציית אביב-קיץ 2018 של רשת גלי. הקמפיין מנוהל באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב, והוא כולל בין היתר: תשדירי טלוויזיה שיעלו בערוץ 12, ערוץ 13 וערוץ 14, בעיתונות ארצית, באינטרנט, ברשתות חברתיות, מגזינים, ובנקודות המכירה.
לדברי דן איתמר סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה בקבוצת בריל אשר בבעלותה בין היתר גם רשת גלי: "אין ספק שהקמפיין הראשון עם ניקול ראידמן היה מוצלח מאוד, זכיר ואהוד בקרב הציבור וכן העביר את המסר של חוזק וגודל המותג. הקמפיין הקרוב מושקע אף יותר ואני בטוח שהוא לא ישאיר אתכם אדישים וכמובן יעלה חיוך על פניכם."
עוד הוסיף איתמר: "אנו שמחים שלניקול וילדיה חשוב לתרום את מלוא שכרם לטובת הקהילה. עובדה זו מתחברת לערכי הקבוצה ומהווה חלק בלתי נפרד ממדיניות הקבוצה. לדבריו: "קבוצת בריל תורמת לקהילה בדרכים רבות ושונות ובניהם שת"פ רחב וארוך טווח עם עמותת "גדולים מהחיים". זכינו בפרזנטורית מוכשרת עם ערכים, אותם ניקול מעניקה לילדיה, הכוללים תרומה לקהילה ולנזקקים, זהו דבר שמרגש אותנו מאוד."
לדברי ניקול ראידמן: "שמחתי שחברת גלי בחרה בנו לקמפיין נוסף, עקב ההצלחה הרבה של הקמפיין הראשון. זהו כבוד גדול עבורי ועבור ילדיי לייצג מותג ישראלי, תוצרת כחול-לבן. יותר מכל, זו עוד הזדמנות טובה לתרום למען הקהילה סכום נכבד, ולהמשיך ולחנך את ילדיי להבין את חשיבות התרומה והתמיכה בקהילה. אלו הם הערכים אותם חשוב לי להנחיל לילדיי וחשוב לי ביותר לחנך אותם לאור ערכים אלו. אני מקווה שפרזנטורים נוספים ייקחו מאתנו דוגמא ויתרמו אף הם למען הקהילה ולמען הזקוק לעזרה, גם אם לא את הסכום המלא כמונו, אשמח אם כל אחד יתרום את חלקו למען האחר."
כתבות נוספות
-
5/07/2022יעל ארד, יו"ר הועד האולימפי בישראל אמרה: "אני רואה בחיבור עם קבוצת שופרסל ממשחקי טוקיו לפריז עוגן חשוב מאוד ליכולת שלנו לתרגם את החלום האולימפי להצלחות בזירה הבינלאומית. קרא עוד
-
4/07/2022הסרטון החדש מספר על שני בני זוג המחליטים לפלפל ערב אחד את הזוגיות שלהם ו"מתפרצים" אל אולם התצוגה המרשים של "ניסו רהיטים", קרא עוד
-
23/06/2022הקמפיין תחת הסלוגן "מראות את זה כמו שזה". קרא עוד
-
19/06/2022הזמר הקליט לטובת הקמפיין גם שיר חדש, בהלחנת המעבד והמפיק המוזיקלי הבכיר שמוליק נויפלד קרא עוד
-
16/06/2022לנובו הקימה קהילה באמצעות פעילות שלוקחת השראה מעולמות ה-NFT ואלמנטים תחרותיים ומשחקיים מעולם הגיימינג קרא עוד
-
16/06/2022רשת סקארה מתכננת במהלך החודש הקרוב לעלות בקמפיין רחב וייחודי סביב הקליפ "מי זאת" קרא עוד
-
14/06/2022בהשקת פיתוח ועיצוב קולקציית FARMES הושקו כ- 250,000 ₪. קרא עוד
-
14/06/2022הזכיינית, SBN, חידשה עם המותג נאוטיקה את ההסכם ל 20 שנה נוספות קרא עוד
-
9/06/2022לדברי רונית רפאל: סטודיו C החדש יעניק ללקוחות חוויה חדשה ועדכנית. קרא עוד