חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

יפאורה בחר באסי עזר להוביל קמפיין של המותג FRUIT WATER

אסי עזר ליפאורה. צילום: שוקה כהן

סדרת  fruit waterשל יפאורה עולה בקמפיין חדש והומוריסטי בהובלת אסי עזר. בפרסומת עזר משמש כ"דייל מכירות פרוט ווטר", כאשר הוא פוגש דמויות צמאות מאד, שלצערן הגדול, ולמרות תפקידו המפתה, הוא לא מסכים להרוות את צימאונן. היקף הקמפיין, שיכלול טלויזיה, דיגיטל וקולנוע כ- 5 מיליון ₪.

 

סדרת fruit water הושקה ב 2015 עד היום היא הגיעה לסך של 6.5% מקטגוריית המשקאות הקלים (נילסן, מרץ 2018)

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד