AWACS יוצאת במהלך שיווקי במסגרתו תשלם על תאונות
.jpg)
AWACS משווקת מערכות התרעה למניעת תאונות דרכים מבית SDS, יוצאת במהלך שיווקי רחב היקף להגברת השימוש במערכות מצילות חיים. במסגרת המהלך מבטיחה לנהגים כי במידה ויעשו תאונה היא תדאג לשלם להם, כחלק מהבעת אמון מוחלטת במערכות אותן היא משווקת: מערכת מבוססת טכנולוגיית רדאר בעלת תכונות ייחודיות הבלעדית רק לה ומערכת מבוססת מצלמה הנפוצה יותר. המהלך יגובה בקמפיין דיגיטל ושלטי חוצות רחב היקף ויקודם בחודשים הקרובים.
AWACS היא חברה ישראלית מובילה המשווקת מערכות התרעה למניעת תאונות דרכים מבית SDS האמריקאית. החברה נמנית בין השחקנים הראשונים בישראל ובעולם בתחום הצומח והחשוב של מערכות למניעת תאונות דרכים ופועלת למעלה מעשור. בין המערכות המשווקות על ידה, בולטת מערכת הרדאר RD140 אשר הנה מוצר הדגל שלה.
רעות דיין, מנכ"לית AWACS מסרה :"כחלק מפעילותנו הענפה בתחום מזה עשור, אנו מחויבים להמשיך להגביר את חשיבותן של מערכות מצילות חיים לנהגים, זאת במטרה לצמצם את חומרת התאונות בכבישים. בחרנו בקונספט של החזר כספי במקרה של תאונה, מתוך הבעת אמון מלא במערכות, אשר מבצעות את מלאכתן הנאמנה ועל כך יעידו עשרות אלפי לקוחות קיימים ומרוצים מזה למעלה מעשור".
עוד הוסיפיה דיין "הנתונים המסכמים של 2018 אשר נחשפו לאחרונה על ידי משרד התחבורה, מעידים על מגמת ירידה באחוז התאונות בישראל. כחלק מהפרמטרים אשר ננקטו להילחם בתופעה, צוינו מערכות מצילות חיים אשר מקודמות במסגרת החזר כספי באגרת הרישוי בגובה 1,500 ₪. נוסף לתקנה חשובה זו, אנו מחויבים ליזום מהלכים שיווקיים נוספים על מנת להנגיש את המערכות הללו לכל הנהגים באשר הם ולשנות את התפיסה הרווחת כי הן מיועדות לנהגים חדשים, או לכאלה שאינם נוהגים טוב ולהבטיח שבכל רכב בשנת 2019 תהיה מערכת מצילת חיים בין אם מדובר ברכב חדש, או ישן".
כתבות נוספות
-
12/01/2021רגע לפני הסגר השחקן והיזם גל אמיתי, שיככב בסרט המדובר "קרב אוויר", בעל בית הספר למשחק "הסטודיו" ובעל בר מצליח בתל אביב (בימים כתיקונם), נבחר לככב בקמפיין לפרויקט המשרדים LYFE של החברות דן נדל"ן ואשטרום נכסים מקבוצת אשטרום, קרא עוד
-
6/01/2021חברת הסקרים קוואלטריקס מבית SAP ערכה סקר בקרב עובדים מכל העולם ומצאה מי הם העובדים הכי מרוצים ואיך חווית העובד שלהם השתפרה כתוצאה מהקורונה
קרא עוד -
25/12/2020סקר המפרסמים של מנהלי שיווק מצייצים וחברת Segmanta מציג נתונים עדכניים על שינויים בהעדפות מפרסמים בתקופת הקורונה ולקראת 2021 קרא עוד
-
1/12/2020YouTube מסכמת שנה עם דירוג הסרטונים והקליפים הטרנדיים ביותר בישראל ב-2020. הדירוג מביא את היוצרים, התוכניות והמוזיקה שליוו אותנו בשנה בה העולם צפה במסכים יותר מתמיד. קרא עוד
-
30/11/2020בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין לקידום פיקדון "תות", פיקדון חדש בסדרת "פיקדונות פרי השעה" של הבנק. מי שנבחר להוביל את הקמפיין , לצד הפרזנטור דביר בנדק הוא השף ישראל אהרוני. פיקדון תות הינו פיקדון המיועד ללקוחות כל הבנקים. הפיקדון מבטיח אופטימיזציה בין שני מסלולים (מדד וריבית) ובכל שנה הוא זמין ללקוח במסלול שהרוויח הכי הרבה. קרא עוד
-
26/11/2020אלמליח, המתחזקת חשבון אינסטגרם עם למעלה מחצי מיליון עוקבים, ויזמה לאחרונה את פרויקט "מאמא לאמא" קרא עוד
-
25/11/2020ארגון המתנדבים הגדול בישראל, יד שרה, יוצא בקמפיין חדש במטרה לחבר ללא עלות, כל אדם מעל גיל 70 שאינו מתגורר בקרבת ילדיו, למוקד החירום הרפואי של יד שרה ולקבל בחינם חיישן נפילה חדשני. קרא עוד
-
19/11/2020יוסי כץ, סמנכ"ל השיווק של וואלה!שופס מציין כי "בבלאק פריידי המדיה מלאה במסרים מסחריים וכל מה שנשאר לצופה זה רק "מבצע בלאק פרייד" ואין בידול ונכסיות למותג כזה או אחר". קרא עוד