רן פינקלשטיין ואלכס נסטר ינהלו את סוכנות הטאלנטים SPOT

שחקן חדש בתחום ייצוג הטאלנטים: סוכנות SPOT תייצג טאלנטים, כוכבי רשת ומובילי דעה צעירים.SPOT בבעלות האמרגן והמפיק בני מנשה ואבי מורגנשטרן הספיקה בשבועות שהיא פועלת לאגד תחתיה מספר לא מובטל של טאלנטים ויוצרי תוכן נחשבים ומוכרים כמו קווין רובין, כוכב הרשת המצליח בארץ עם עשרות אלפי מנויים ביוטיוב ומאות אלפי עוקבים באינסטגרם. עמנואל לוי, מהיוטיובריות המובילות בארץ, מנחה בתכנית "גיימבוקס" שעלתה לאוויר בערוץ הילדים ובת הזוג של גל זהבי, כוכב רשת בעצמו החתום גם הוא בספוט ומתחזק עמוד אינסטגרם עם 120,000 עוקבים. ביחד איתם נמצא עידן תלם הגיימר המוכר והמוביל ביותר בישראל עם 260,000 מנויים בערוץ היוטיוב שלו, ובנוסף גם שני אלופי הארץ בפורטנייט בר זיג זג זונג ואפק.
את SPOT נבחרו להוביל רן פינקלשטיין, לשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של משרד הפרסום לצעירים "פרש", שיהיה אמון בין היתר על הפקות התוכן והפיתוח האומנותי של הטאלנטים, ואלכס נסטר, ממייסדי אתר פרוגי אתר חדשות לבני נוער הגדול בישראל שנקנה על ידי YNET ושהיה גם מנכ"ל האתר ב-4 שנים האחרונות.
כתבות נוספות
-
12/01/2021רגע לפני הסגר השחקן והיזם גל אמיתי, שיככב בסרט המדובר "קרב אוויר", בעל בית הספר למשחק "הסטודיו" ובעל בר מצליח בתל אביב (בימים כתיקונם), נבחר לככב בקמפיין לפרויקט המשרדים LYFE של החברות דן נדל"ן ואשטרום נכסים מקבוצת אשטרום, קרא עוד
-
6/01/2021חברת הסקרים קוואלטריקס מבית SAP ערכה סקר בקרב עובדים מכל העולם ומצאה מי הם העובדים הכי מרוצים ואיך חווית העובד שלהם השתפרה כתוצאה מהקורונה
קרא עוד -
25/12/2020סקר המפרסמים של מנהלי שיווק מצייצים וחברת Segmanta מציג נתונים עדכניים על שינויים בהעדפות מפרסמים בתקופת הקורונה ולקראת 2021 קרא עוד
-
1/12/2020YouTube מסכמת שנה עם דירוג הסרטונים והקליפים הטרנדיים ביותר בישראל ב-2020. הדירוג מביא את היוצרים, התוכניות והמוזיקה שליוו אותנו בשנה בה העולם צפה במסכים יותר מתמיד. קרא עוד
-
30/11/2020בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין לקידום פיקדון "תות", פיקדון חדש בסדרת "פיקדונות פרי השעה" של הבנק. מי שנבחר להוביל את הקמפיין , לצד הפרזנטור דביר בנדק הוא השף ישראל אהרוני. פיקדון תות הינו פיקדון המיועד ללקוחות כל הבנקים. הפיקדון מבטיח אופטימיזציה בין שני מסלולים (מדד וריבית) ובכל שנה הוא זמין ללקוח במסלול שהרוויח הכי הרבה. קרא עוד
-
26/11/2020אלמליח, המתחזקת חשבון אינסטגרם עם למעלה מחצי מיליון עוקבים, ויזמה לאחרונה את פרויקט "מאמא לאמא" קרא עוד
-
25/11/2020ארגון המתנדבים הגדול בישראל, יד שרה, יוצא בקמפיין חדש במטרה לחבר ללא עלות, כל אדם מעל גיל 70 שאינו מתגורר בקרבת ילדיו, למוקד החירום הרפואי של יד שרה ולקבל בחינם חיישן נפילה חדשני. קרא עוד
-
19/11/2020יוסי כץ, סמנכ"ל השיווק של וואלה!שופס מציין כי "בבלאק פריידי המדיה מלאה במסרים מסחריים וכל מה שנשאר לצופה זה רק "מבצע בלאק פרייד" ואין בידול ונכסיות למותג כזה או אחר". קרא עוד