תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד
איתי לוי ולי קופר מציגים קליפ חדש
23/09/2019
.jpg)
הזמר איתי לוימרחיב את שיתוף הפעולה עם חברת האופנה "לי קופר" ויחדיו מוצאים קליפ חדש כחלק מקמפיין הסתיו-חורף של מותג האופנה.
הקמפיין ילווה בקולקציית הקפסולה הייחודית ל"לי קופר" שעוצבה בשיתוף ובהשראת איתי לוי.
הסינגל החדש NYC נכתב והולחן ע"י אבי אוחיון ודודי בר דוד.
לצידו של לוי משתתפות בקליפ ובקמפיין בת זוגתו הדר חיון והדוגמנית מריה דומרק.
בקליפ איתי והדר משחקים זוג שחווה משבר ופרידה, ומריה משחקת מקעקעת שמורידה מאיתי את הקעקוע הזוגי של השניים.
איתי לוי ממשיך בצעדי ענק לכבוש את הפסגה ולהוות אחד מהזמרים הגדולים והמשפיעים בתרבות הישראלית. שנת 2019 היא שנת התנופה של איתי לוי אשר הציבה אותו כאומן המוביל בישראל עם שובל להיטים, הצטרפות לפאנל השופטים של "הכוכב הבא" בקשת 12, ליהוק לכוכב הפסטיגל בחנוכה הקרוב וסיבוב הופעות אליו נחשפו מאות אלפי צופים.
כתבות נוספות
-
12/01/2021רגע לפני הסגר השחקן והיזם גל אמיתי, שיככב בסרט המדובר "קרב אוויר", בעל בית הספר למשחק "הסטודיו" ובעל בר מצליח בתל אביב (בימים כתיקונם), נבחר לככב בקמפיין לפרויקט המשרדים LYFE של החברות דן נדל"ן ואשטרום נכסים מקבוצת אשטרום, קרא עוד
-
6/01/2021חברת הסקרים קוואלטריקס מבית SAP ערכה סקר בקרב עובדים מכל העולם ומצאה מי הם העובדים הכי מרוצים ואיך חווית העובד שלהם השתפרה כתוצאה מהקורונה
קרא עוד -
25/12/2020סקר המפרסמים של מנהלי שיווק מצייצים וחברת Segmanta מציג נתונים עדכניים על שינויים בהעדפות מפרסמים בתקופת הקורונה ולקראת 2021 קרא עוד
-
1/12/2020YouTube מסכמת שנה עם דירוג הסרטונים והקליפים הטרנדיים ביותר בישראל ב-2020. הדירוג מביא את היוצרים, התוכניות והמוזיקה שליוו אותנו בשנה בה העולם צפה במסכים יותר מתמיד. קרא עוד
-
30/11/2020בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין לקידום פיקדון "תות", פיקדון חדש בסדרת "פיקדונות פרי השעה" של הבנק. מי שנבחר להוביל את הקמפיין , לצד הפרזנטור דביר בנדק הוא השף ישראל אהרוני. פיקדון תות הינו פיקדון המיועד ללקוחות כל הבנקים. הפיקדון מבטיח אופטימיזציה בין שני מסלולים (מדד וריבית) ובכל שנה הוא זמין ללקוח במסלול שהרוויח הכי הרבה. קרא עוד
-
26/11/2020אלמליח, המתחזקת חשבון אינסטגרם עם למעלה מחצי מיליון עוקבים, ויזמה לאחרונה את פרויקט "מאמא לאמא" קרא עוד
-
25/11/2020ארגון המתנדבים הגדול בישראל, יד שרה, יוצא בקמפיין חדש במטרה לחבר ללא עלות, כל אדם מעל גיל 70 שאינו מתגורר בקרבת ילדיו, למוקד החירום הרפואי של יד שרה ולקבל בחינם חיישן נפילה חדשני. קרא עוד
-
19/11/2020יוסי כץ, סמנכ"ל השיווק של וואלה!שופס מציין כי "בבלאק פריידי המדיה מלאה במסרים מסחריים וכל מה שנשאר לצופה זה רק "מבצע בלאק פרייד" ואין בידול ונכסיות למותג כזה או אחר". קרא עוד