חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

השרירן הרגיש מישל טרוני יוביל קמפיין משותף של "יקבי כרמל" ואחת מתשע

רן אסא והשרירן. צילום: באומן בר ריבנאי

 

קמפיין רשת חדש של " יקבי כרמל" עם עמותת "אחת מתשע",   הממשיך את תמיכתם בפעילות להעלאת המודעות לסרטן השד, שהחלה בחודש המודעות למחלה, בהשתתפות השרירן הרגיש, מישל טרוני מהישרדות   VIP   עלה במהלך סופשבוע האחרון. מטרת הקמפיין היא לחבר את הגברים למודעות לסרטן השד באמצעות תרומה של 1 ₪ שתועבר לעמותה על כל קנייה של בקבוק רוזה מסדרות סלקטד, אזורית ו- VATS   . עמותת "אחת מתשע" מעניקה תמיכה וסיוע לחולות סרטן שד ומשפחותיהן, ופועלת   להעלאת המודעות לגילוי מוקדם מציל חיים.

 

קמפיין הרשת עולה בימים אלו בערוצי המדיה החברתית השונים (פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב).

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל , ציין: "זו שנה שנייה שיקבי כרמל משתפים פעולה עם עמותת אחת מתשע. בשנה זו החלטנו לקחת את הקמפיין צעד אחד קדימה ולהביא בחשבון גם את הגברים בקידום למודעות ההולכת וגוברת כלפי סרטן השד. הגברים נדרשים לקחת אחריות משנית ובעצם לבצע תרומה לעמותה כשהם רוכשים יין רוזה של יקבי כרמל".


כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד