CTV מתגייסת למען יום ההתרמה השנתי של אלו"ט

חברת CTV המפעילה שלטי חוצות דיגיטליים מתחילה את שנת 2020 במחווה לילדים ובוגרים עם אוטיזם. לרגל יום ההתרמה השנתי שמובילה עמותת אלו"ט שיתקיים ב-21 בינואר, CTV תרמה שלטי חוצות במיקומים מרכזיים ברחבי הארץ, בהם יוקרן במשך שבוע קמפיין מודעות של העמותה אותו מוביל בהתנדבות משרד הפרסום goood בהובלת אורי אברוצקי. בין המיקומים הבולטים: דרך נמיר, נמל תל אביב, צומת אלוף שדה ועוד.
אלו"ט, האגודה הלאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם, היא עמותת הורים הפועלת לקידום וטיפול בילדים ובבוגרים על הרצף האוטיסטי. אלו"ט פועלת לקידום זכויותיהם של כלל הילדים, הנוער והמבוגרים בישראל על הספקטרום האוטיסטי, ולשיפור השירותים הניתנים להם ולבני משפחתם.
לדברי תומר יעקובי, מנכ"ל CTV, "אנו גאים לתרום את שטחי הפרסום הדיגיטליים שלנו בכל הארץ לטובת מטרה חברתית חשובה ושמחים על כך שיכולים לסייע בהעברת מסרים לאוכלוסיה רחבה. אם כל נהג ברמזור או הולך רגל שנחשף לקמפיין יפתח את הדלת ואת הלב ב-21 בינואר, הרי שעשינו את שלנו".
לדברי אורי אוברוצקי, הבעלים של משרד הפרסום good, "אני גאה להוביל בפעם השלישית את קמפיין יום ההתרמה לאלו"ט, ולסייע בהעלאת המודעות והקבלה של ילדים ובוגרים עם אוטיזם. זו זכות עבורי להתחיל את השנה בעשייה חברתית למען הקהילה".
יום ההתרמה של אלו"ט השנה בסימן שילוב של ילדים ובוגרים עם אוטיזם בקהילה, בתעסוקה ובחברה. גם ילדים עם אוטיזם רוצים חברים ומשתוקקים להרגיש חלק מהכיתה, מהחבר'ה בתנועה או בשכונה. לא תמיד הם יודעים איך עושים את זה. מהצד השני, ילדים רגילים שיושבים בגן, בבית הספר או בחוג כתף אל כתף עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים יגדלו עם פחות דעות קדומות, עם יותר חמלה והבנה כלפי אנשים שונים מהם.
כאשר ילדים עם אוטיזם מסיימים את מערכת החינוך, הם מוצאים עצמם במקרים רבים ללא מענה הולם או מעטפת שתסייע להם להשתלב במעגל העבודה, למצוא דיור הולם וצרכים בסיסיים נוספים, על מנת שיוכלו לחיות ככל האדם, ולתרום לחברה ולמשק.
כתבות נוספות
-
12/01/2021רגע לפני הסגר השחקן והיזם גל אמיתי, שיככב בסרט המדובר "קרב אוויר", בעל בית הספר למשחק "הסטודיו" ובעל בר מצליח בתל אביב (בימים כתיקונם), נבחר לככב בקמפיין לפרויקט המשרדים LYFE של החברות דן נדל"ן ואשטרום נכסים מקבוצת אשטרום, קרא עוד
-
6/01/2021חברת הסקרים קוואלטריקס מבית SAP ערכה סקר בקרב עובדים מכל העולם ומצאה מי הם העובדים הכי מרוצים ואיך חווית העובד שלהם השתפרה כתוצאה מהקורונה
קרא עוד -
25/12/2020סקר המפרסמים של מנהלי שיווק מצייצים וחברת Segmanta מציג נתונים עדכניים על שינויים בהעדפות מפרסמים בתקופת הקורונה ולקראת 2021 קרא עוד
-
1/12/2020YouTube מסכמת שנה עם דירוג הסרטונים והקליפים הטרנדיים ביותר בישראל ב-2020. הדירוג מביא את היוצרים, התוכניות והמוזיקה שליוו אותנו בשנה בה העולם צפה במסכים יותר מתמיד. קרא עוד
-
30/11/2020בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין לקידום פיקדון "תות", פיקדון חדש בסדרת "פיקדונות פרי השעה" של הבנק. מי שנבחר להוביל את הקמפיין , לצד הפרזנטור דביר בנדק הוא השף ישראל אהרוני. פיקדון תות הינו פיקדון המיועד ללקוחות כל הבנקים. הפיקדון מבטיח אופטימיזציה בין שני מסלולים (מדד וריבית) ובכל שנה הוא זמין ללקוח במסלול שהרוויח הכי הרבה. קרא עוד
-
26/11/2020אלמליח, המתחזקת חשבון אינסטגרם עם למעלה מחצי מיליון עוקבים, ויזמה לאחרונה את פרויקט "מאמא לאמא" קרא עוד
-
25/11/2020ארגון המתנדבים הגדול בישראל, יד שרה, יוצא בקמפיין חדש במטרה לחבר ללא עלות, כל אדם מעל גיל 70 שאינו מתגורר בקרבת ילדיו, למוקד החירום הרפואי של יד שרה ולקבל בחינם חיישן נפילה חדשני. קרא עוד
-
19/11/2020יוסי כץ, סמנכ"ל השיווק של וואלה!שופס מציין כי "בבלאק פריידי המדיה מלאה במסרים מסחריים וכל מה שנשאר לצופה זה רק "מבצע בלאק פרייד" ואין בידול ונכסיות למותג כזה או אחר". קרא עוד