אתר Terminal X החתים את הצלמת והמעצבת ליבר בלילתי

אתר TERMINAL X חשף שיתוף פעולה עם מעצבת האופנה ויצרנית התוכן, ליבר בלילתי. ליבר, היא אחת ממובילות דעת קהל הבולטות בישראל, כאשר האהבה שלה לתחום האופנה כמעצבת אופנה ובעלת מותג פרטי, יצרו את החיבור המושלם בינה לבין אתר TERMINAL X. כבר עכשיו ניתן לראות את הקמפיין הראשון תחת הקונספט של New Beginnings, כאשר בלילתי צפויה להוביל במהלך השנה את צילומי מותג הבית TERMINAL X, ועוד מגוון מותגים בינלאומיים הנמכרים באתר, כמו: מנגו, אול סיינטס, אנטרופולוג'י ואורבן אאוטפיטרס.
ליבר בלילתי, היא לא רק מעצבת אופנה מוכשרת בפני עצמה ומובילת דעת קהל בולטת בעולם האופנה הישראלי, עם חשבון אינסטגרם העומד כיום על למעלה מ-85 אלף עוקבים, אלא גם הבת של ברטה, אחת המעצבות האופנה הגדולות ביותר בארץ ובעולם.
מיכל רביב, מסנכ"לית שיווק ושירות לקוחות TERMINAL X: "אנחנו שמחים להודיע היום על שיתוף הפעולה עם מעצבת האופנה ויצרנית התוכן ליבר בלילתי. במהלך 2019 שיתפנו פעולה עם ליבר בפרויקט שהתמקד במותג הבית, והתרשמנו מהבנתה העמוקה בעולם האופנה, הסגנון הייחודי שלה והיכולת שלה לייצר תוכן מעולה ברשתות החברתיות. לאור הצלחת הפרויקט, החלטנו להעמיק ולהרחיב את שיתוף הפעולה עם ליבר לאורך השנה. אנחנו רואים בשיתוף הפעולה עם ליבר, חיבור מדויק, רענן ואופנתי. המטרה שלנו להמשיך ולהפתיע את לקוחותינו בתכנים ובשיתופי הפעולה הייחודים שאנחנו יוצרים מפעם לפעם, על מנת להבטיח חידוש סביב המגוון הרחב של המותגים המוצעים באתר".
ליבר בלילתי, מעצבת אופנה ויצרנית תוכן: "מתרגשת וגאה להצטרף למשפחת TERMINAL X, אתר האופנה האהוב עליי ועל אוהבות האופנה בישראל שמאגד לתוכו את כל המותגים הבינלאומיים המדוברים ביותר במקום אחד. כבוד גדול, שיהיה לנו בהצלחה".
כתבות נוספות
-
12/01/2021רגע לפני הסגר השחקן והיזם גל אמיתי, שיככב בסרט המדובר "קרב אוויר", בעל בית הספר למשחק "הסטודיו" ובעל בר מצליח בתל אביב (בימים כתיקונם), נבחר לככב בקמפיין לפרויקט המשרדים LYFE של החברות דן נדל"ן ואשטרום נכסים מקבוצת אשטרום, קרא עוד
-
6/01/2021חברת הסקרים קוואלטריקס מבית SAP ערכה סקר בקרב עובדים מכל העולם ומצאה מי הם העובדים הכי מרוצים ואיך חווית העובד שלהם השתפרה כתוצאה מהקורונה
קרא עוד -
25/12/2020סקר המפרסמים של מנהלי שיווק מצייצים וחברת Segmanta מציג נתונים עדכניים על שינויים בהעדפות מפרסמים בתקופת הקורונה ולקראת 2021 קרא עוד
-
1/12/2020YouTube מסכמת שנה עם דירוג הסרטונים והקליפים הטרנדיים ביותר בישראל ב-2020. הדירוג מביא את היוצרים, התוכניות והמוזיקה שליוו אותנו בשנה בה העולם צפה במסכים יותר מתמיד. קרא עוד
-
30/11/2020בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין לקידום פיקדון "תות", פיקדון חדש בסדרת "פיקדונות פרי השעה" של הבנק. מי שנבחר להוביל את הקמפיין , לצד הפרזנטור דביר בנדק הוא השף ישראל אהרוני. פיקדון תות הינו פיקדון המיועד ללקוחות כל הבנקים. הפיקדון מבטיח אופטימיזציה בין שני מסלולים (מדד וריבית) ובכל שנה הוא זמין ללקוח במסלול שהרוויח הכי הרבה. קרא עוד
-
26/11/2020אלמליח, המתחזקת חשבון אינסטגרם עם למעלה מחצי מיליון עוקבים, ויזמה לאחרונה את פרויקט "מאמא לאמא" קרא עוד
-
25/11/2020ארגון המתנדבים הגדול בישראל, יד שרה, יוצא בקמפיין חדש במטרה לחבר ללא עלות, כל אדם מעל גיל 70 שאינו מתגורר בקרבת ילדיו, למוקד החירום הרפואי של יד שרה ולקבל בחינם חיישן נפילה חדשני. קרא עוד
-
19/11/2020יוסי כץ, סמנכ"ל השיווק של וואלה!שופס מציין כי "בבלאק פריידי המדיה מלאה במסרים מסחריים וכל מה שנשאר לצופה זה רק "מבצע בלאק פרייד" ואין בידול ונכסיות למותג כזה או אחר". קרא עוד