חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

ניסאן ישראל יוצאת בקמפיין חדש

ניסאן ישראל יוצאת בקמפיין חדש

ניסאן ישראל   מבית קרסו מוטורס, יוצאת בימים אלה בקמפיין   לרגל השקת הדגמים החדשים של המותג ביניהם: NEW MICRA במהדורה ספורטיבית, NEW QASHQAI עם מנוע חזק של 160 כ"ס במהדורת פרימיום חדשה, NEW X TRAIL   7 מושבים במהדורה חדשה ו NEW ALTIMA SL במהדורה מפנקת. הקמפיין באמצעות   משרד הפרסום 'ענבר מרחב'   יכלול סרטון טלוויזיה ופרסום דיגיטלי.

 

סרטון הקמפיין מלווה בג'ינגל קליט וחוויתי על בסיס הנעימה הקלאסית של מוצארט מוזיקת לילה זעירה שמקבלת ביט עכשווי המדגיש את מסר הקמפיין: דגמי ניסאן החדשים.

 

לדברי סמנכ"לית השיווק של קרסו מוטורס שרית רדין: " הקמפיין החדש מציג את המסר השיווקי בדרך קליטה וכן מדגיש ומבליט החדשנות בכל אחד מהדגמים שלנו. השימוש במוזיקה קלאסית עם טוויסט מודרני עוזר להעברת המסר בצורה חווייתית, קלילה וזכירה, לראשונה הקמפיין עולה עם הנראות המותגית החדשה של ניסאן"

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד