חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

פרסי החדשנות של BRAVO ויוניליוור עלו בקמפיין בשיתוף JCDecaux

קרדיט תמונה: יח"צ (הגדל)
קרדיט תמונה: יח"צ

קמפיין פרסום החוצות הראשון של פרס החדשנות של BRAVO, עולה לאוויר בימים אלה בשיתוף חברת פרסום החוצות JCDecaux ברחבי תל אביב-יפו ורמת-גן.


הקמפיין כולל שלושה פרסומים: הראשון מכריז על פרסי החדשנות כעל "המלצת הצרכנים של ישראל" ושני האחרים מבשרים על המלצת הצרכנים לגבי 2 מוצרי יוניליוור שזכו ב-BRAVO: ג'ל הכביסה של בדין וסדרת פינוק לילדים. על פי ההערכות, החשיפה לקמפיין תגיע לכ -30 מיליון קונטקטים בעשרת הימים שבהם ינוהל הקמפיין.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד