מפעיל משיקה קמפיין למותג המחשבים Dynabook, המותג הצומח ביותר בשנת 2020
מפעיל, היבואנית הרשמית של מותג המחשבים הניידים Dynabook בישראל שצמח מתוך מהלך מיזוג עסקי בין Toshiba ל- Foxcon, משיקה קמפיין תקשורתי חדש בדיגיטל, במדיה החברתית ובתחנות הרדיו המובילות בארץ. הקמפיין בעלות של כ-600 אלף שקלים יובל ע"י חברת הפרסום היי לייט תקשורת שיווקית.
קמפיין
השיווק מגובה בסקר מטעם חברת המחקר IDC שקובעת בניתוח השוק שערכה בישראל כי Dynabook רשמה
את הצמיחה המהירה ביותר בשנת 2020 בתחום המחשוב הנייד העסקי/ארגוני (עם צמיחה
של יותר מ-800% בהשוואה לשנת 2019). החברה הגיעה לנתח שוק של 19% מפלח שוק המחשוב
העסקי הנייד בישראל.
הקמפיין
יציג את הדור החדש של מחשבי Dynabook, המבוססים על הטכנולוגיה של טושיבה ונושאים את אותו DNA. הקמפיין, יעלה בשני שלבים, כאשר השלב הראשון
יתמקד בדיגיטל ובמדיות החברתיות והשלב השני בתחנות הרדיו המובילות בארץ.
לדברי רז דרבי, מנכ״ל חברת ״מפעיל״: "עם
כל הקשיים של 2020, dynabook
הוכיחה ללקוחות ולשותפים העסקיים כי מדובר במותג חזק שמביא לשוק העסקי מחשבים
מצטיינים שמציגים גישה חדשנית, איכות ובטיחות. במהלך השנה הגענו לא רק ללקוחות
הממשלתיים ולארגונים הגדולים אלא גם להרבה מאוד סטארט-אפים וחברות טכנולוגיה שונות,
שצריכות לספק לעובדיהן כלים לעבודה מרחוק. השילוב של איכות וחדשנות גבוהה עם
המורשת של טושיבה והשקה של דגמים חדשים שאיפשרו תחרותיות במחיר, איפשרו לנו לעבוד
ביעילות רבה ובמהלך השנה החולפת תמיד היינו צעד אחד לפני המתחרים שלנו״.
כתבות נוספות
-
2/08/2022איש הטלוויזיה, הרדיו והתיאטרון, דליק ווליניץ, חתם עם רשת "שטיינר מכשירי שמיעה" – סונובה ישראל להמשך הובלת הקמפיינים הפרסומיים של החברה למשך שנה נוספת. קרא עוד
-
20/07/2022מטרת הקמפיין היא העלאת המודעות לשדרוג הנעל האיקונית CLUB C- DOUBLE GEO קרא עוד
-
5/07/2022יעל ארד, יו"ר הועד האולימפי בישראל אמרה: "אני רואה בחיבור עם קבוצת שופרסל ממשחקי טוקיו לפריז עוגן חשוב מאוד ליכולת שלנו לתרגם את החלום האולימפי להצלחות בזירה הבינלאומית. קרא עוד
-
4/07/2022הסרטון החדש מספר על שני בני זוג המחליטים לפלפל ערב אחד את הזוגיות שלהם ו"מתפרצים" אל אולם התצוגה המרשים של "ניסו רהיטים", קרא עוד
-
23/06/2022הקמפיין תחת הסלוגן "מראות את זה כמו שזה". קרא עוד
-
19/06/2022הזמר הקליט לטובת הקמפיין גם שיר חדש, בהלחנת המעבד והמפיק המוזיקלי הבכיר שמוליק נויפלד קרא עוד
-
16/06/2022לנובו הקימה קהילה באמצעות פעילות שלוקחת השראה מעולמות ה-NFT ואלמנטים תחרותיים ומשחקיים מעולם הגיימינג קרא עוד
-
16/06/2022רשת סקארה מתכננת במהלך החודש הקרוב לעלות בקמפיין רחב וייחודי סביב הקליפ "מי זאת" קרא עוד
-
14/06/2022בהשקת פיתוח ועיצוב קולקציית FARMES הושקו כ- 250,000 ₪. קרא עוד