חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

מפעיל משיקה קמפיין למותג המחשבים Dynabook, המותג הצומח ביותר בשנת 2020

קרדיט תמונה: יח"צ (הגדל)
קרדיט תמונה: יח"צ

מפעיל, היבואנית הרשמית של מותג המחשבים הניידים Dynabook בישראל שצמח מתוך מהלך מיזוג עסקי בין Toshiba ל- Foxcon, משיקה קמפיין תקשורתי חדש בדיגיטל, במדיה החברתית ובתחנות הרדיו המובילות בארץ. הקמפיין בעלות של כ-600 אלף שקלים יובל ע"י חברת הפרסום היי לייט תקשורת שיווקית.

 

קמפיין השיווק מגובה בסקר מטעם חברת המחקר IDC שקובעת בניתוח השוק שערכה בישראל כי Dynabook רשמה את הצמיחה המהירה ביותר בשנת 2020 בתחום המחשוב הנייד העסקי/ארגוני (עם צמיחה של יותר מ-800% בהשוואה לשנת 2019). החברה הגיעה לנתח שוק של 19% מפלח שוק המחשוב העסקי הנייד בישראל.

 

הקמפיין יציג את הדור החדש של מחשבי Dynabook,  המבוססים על הטכנולוגיה של טושיבה ונושאים את אותו DNA. הקמפיין, יעלה בשני שלבים, כאשר השלב הראשון יתמקד בדיגיטל ובמדיות החברתיות והשלב השני בתחנות הרדיו המובילות בארץ.

 

לדברי רז דרבי, מנכ״ל חברת ״מפעיל״: "עם כל הקשיים של 2020, dynabook הוכיחה ללקוחות ולשותפים העסקיים כי מדובר במותג חזק שמביא לשוק העסקי מחשבים מצטיינים שמציגים גישה חדשנית, איכות ובטיחות. במהלך השנה הגענו לא רק ללקוחות הממשלתיים ולארגונים הגדולים אלא גם להרבה מאוד סטארט-אפים וחברות טכנולוגיה שונות, שצריכות לספק לעובדיהן כלים לעבודה מרחוק. השילוב של איכות וחדשנות גבוהה עם המורשת של טושיבה והשקה של דגמים חדשים שאיפשרו תחרותיות במחיר, איפשרו לנו לעבוד ביעילות רבה ובמהלך השנה החולפת תמיד היינו צעד אחד לפני המתחרים שלנו״.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד