חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

מלי לוי נבחרה להוביל את קמפיין שואבי האבק של חברת dreame

מלי לוי. צילום : גבע טלמור (הגדל)
מלי לוי. צילום : גבע טלמור

חברת שואבי האבק dreame   אשר פרצה לשוק בשנה האחרונה ורשמה עליות של עשרות אחוזים במכירות הודות למוצר איכותי, בעל מפרט עשיר, מעוצב ונוח, משיקה בימים אלה קמפיין תדמיתי באמצעות משרד הפרסום ברודה קפלן.


בקמפיין מלי לוי מגלמת את עצמה בתפקיד קומי שבו היא וילדיה ממחישים את עוצמת השאיבה של dreame  כשלוי מגיעה הביתה והילדים עסוקים במכשירים הניידים ומתעלמים מקיומה בזכות העוצמה של הdreame  היא שואבת אותם אליה.


הקמפיין, בהשקעה של 2 מיליון שקלים, בו תקבל הפרזנטורית החדשה שכר של מאות אלפי שקלים, יעלה בפריסה ארצית, בטלוויזיה ודיגיטל. התפקיד של מלי לוי כפי שכבר עשתה בפרסומות קודמות, יהיה קומי ובפרסומת בחרה לוי לשתף את הבת הפרטית שלה היאלי גרשון .


דניאל אלבז מבעלי חברת קריסטלינו יבואנית dreame  בישראל: " מלי לוי היא הבחירה האידאלית עבור המותג ואנחנו מאוד נרגשים על שיתוף הפעולה , שילובה של מלי כחלק מהאסטרטגיה הפרסומית של dreame  ממשיכה את מיקוד החברה ששמה לעצמה כמטרה להיות צעד אחד קדימה באיכות, חדשנות, ויצירת פתרונות טכנולוגיים חכמים שמטרתם היא להעניק מוצר מושלם" 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד