חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

החדש של רועי כפרי לחברת הקריאייטיב טכנולוגיה ארטליסט הישראלית

תמונה מתוך הפרסומת החדשה. (הגדל)

חברת הקריאייטיב והטכנולוגיה Artlist יצאה בקמפיין גיוס עובדים חדש עם יוצר הוידאו והמוזיקאי רועי כפרי, במסגרת קמפיין מיתוג רחב יותר של החברה, שמתבצע בעיקר ברשתות החברתיות.

 

הסרטון שהפיקה ארטליסט ואותו כתב, ביים, שיחק וערך כפרי, מציג דמות קומית של עורך וידאו בעל פלטפורמה לקטעי וידאו ואודיו שנקראת "ספציפיקו", שננטש ע"י העובדים המתוסכלים שלו שלא מוצאים עניין בתפקידים המוזרים שלהם. הסרטון מסתיים בכך שכפרי מגיע בעצמו להתראיין לארטליסט, מאחר שבארטליסט מגייסים למשרות מעניינות ומהנות. דרך עלילת הסרטון, מציג כפרי את העולם של חברת הייטק המתעסקת בעולמות התוכן והקריאייטיב, בצורה הומוריסטית ומעוררת הזדהות בקרב קהל היעד.

 

רועי כפרי הוסיף: "החיבור עם ארטליסט היה לגמרי טבעי, כי בלי קשר לקמפיין החדש, אני משתמש ותיק בשירות שלהם כחלק מהעבודה על סרטונים אחרים שלי. הם אשכרה בנק מוסיקה שהוא כן טוב, ולא לא-טוב, בהשוואה לאלטרנטיבות הקיימות היום לטעמי. כך שברגע שהם פנו אליי באופן אישי להפיק להם סרטון, חשתי מיד שברור יא גנובים״.

 

"בחרנו בקמפיין הומוריסטי ואינטליגנטי, שמשקף מי אנחנו ואת ערכי החברה הייחודיים לנו", משתפת יעל פרישר, סמנכ"לית משאבי אנוש ב-Artlist. "אין ספק שמאמצי גיוס כוח האדם בכל השוק עלו מדרגה בתקופה האחרונה, מכאן גם הבחירה להעביר מסרים בדרך שפונה לקהל היעד קצת אחרת. כפי שניתן לראות עד כה מכמות ואיכות קורות החיים שאנו מקבלים, אנשים מתחברים לעשייה של ארטליסט, ורוצים לקחת חלק ולהצטרף אלינו".

עוד היא מוסיפה: "ארטליסט צומחת ומתרחבת במהירות בשנה האחרונה, גייסנו לאחרונה קרוב ל-100 עובדים ובשנה הקרובה עתידים לגייס כ-100 נוספים בתחומים מגוונים, החל ממוזיקה, וידאו, ועד דאטה, מרקטינג ועוד. לכל אחד ואחת בארטליסט יש אפשרות אמיתית להשפיע על המוצר ולקחת חלק בבנייתו".

 

 


כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד