חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

עדן בן זקן נבחרה לשמש כפרזנטורית של רשת נעלי TOGO

עדן בן זקן. צילום: ערן לוי (הגדל)

זמרת העשור, עדן בן זקן נבחרה לשמש כפרזנטורית החדשה של רשת נעלי TOGO. הקמפיין שמוערך בשווי  8 מיליון ש"ח נחתם לתקופה של שנה במהלכה תצטלם עדן עם קולקציות הנעליים והאקססוריז של המותג.


עדן בן זקן פרצה לתודעה הישראלית בתוכנית הריאליטי "אקס פקטור ישראל" ומאז ביססה את עצמה כזמרת ומלחינה מובילה בתעשיית המוזיקה הישראלית מאז זכתה בתואר זמרת העשור של ישראל. בשנה האחרונה אלבומה 'מועבט' זכה באלבום השנה ושיר השנה של יו טיוב, וכבשה את היכל מנורה במופע משותף עם זהבה בן, מופע 360 מעלות אל מול 12,000 איש בקהל, מופע שעשה היסטוריה והפך אותה לזמרת הנשית הראשונה להופיע במופע מסוג זה בהיכל מנורה.

במהלך התקופה, תצטלם בן זקן לקמפיין רחב היקף של החברה אשר יכלול את כל המדיות הפרסומיות ובן היתר תיקח חלק משמעותי בפעילות הדיגיטל של החברה עם תכנים ייחודים שתפיק עבורה. הזמרת נבחרה על ידי החברה בשל העבודה כי ישנם קווי דמיון בין עדן הישראלית וההצלחה שלה לבין חברת טוגו, חברה מקומית שקמה ושינתה את פני שוק הנעליים בישראל.


איילת פיצ'ון עוז סמנכ"לית השיווק של רשת נעלי TOGO: "הבחירה בעדן נעשתה בשל התאמתה לערכי המותג ביניהם טרנדיות ונגישות. עדן וסיפור ההצלחה הייחודי שלה מהווה השראה לנשים ונערות רבות ברחבי הארץ. במהלך השנה הקרובה עדן צפויה לעמוד בראש מהלכים קריאטיביים ייחודים שיציגו את הקולקציות החדשות של הרשת בשילוב האישיות והסטייל הייחודי שלה. הקמפיין החדש צפוי לעלות באביב הקרוב עם חשיפת קולקציית הקיץ החדשה של TOGO"

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד