חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

מותג האופנה הבינלאומי GUESS בקמפיין חוצות בעלות של כמיליון שקלים

צילום: מרקעים-חוצות זהב (הגדל)
צילום: מרקעים-חוצות זהב

כחלק מהשקת קולקציית אביב-קיץ 2022 למותג GUESS הושק  קמפיין חוצות, באמצעות חברת "מרקעים-חוצות זהב", בפריסה רחבה בעלות של כמיליון שקלים. הקמפיין כולל עשרות שלטים בצפון ובמרכז הארץ במיקומים בולטים במיוחד כמו: נתיבי איילון בתל אביב, מתחם הבורסה ברמת גן, מנהרות הכרמל בחיפה, אצטדיון המושבה בפתח תקווה ועוד..

מותג הלייף סטייל האמריקאי GUESS נוסד ב-1981 ע"י האחים מרציאנו, כמותג ג'ינסים. האחים ילידי צרפת, הביאו השפעות אירופאיות לעיצוב ולקמפיינים הפרסומיים שלהם והפכו את בגד העבודה, ג'ינס קז'ואל יום יומי וכל כך אמריקאי, לפריט אופנתי נחשק. כיום GUESS הינה חברת ענק ציבורית, המאגדת Life Style אופנתי נועז עם ליין חדש וייחודי של קולקציית אקטיב עשירה ומסוגננת. הקולקציות כוללות קווי הלבשה לנשים, גברים וילדים, ליין דנים רחב, ליין נעליים וליין אביזרים עצום הכולל בין השאר: תיקים, שעונים, משקפיים, תכשיטים ועוד. למותג פריסה עולמית על פני כ-100 מדינות ברחבי העולם.



כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד