ARLO digital זכה בתקציב הפרסום של המכביה ה-21
חברת ARLO דיגיטל מבית ראובני פרידן נבחרה על ידי אגף
השיווק של המכביה, בניהולן של רתם חן ומנהלת התקשורת השיווקית עדי ודרובניק,
להוביל את קמפיין הפרסום של המכביה. המטרה השיווקית המרכזית שהוגדרה היא לחבר
לארוע הענק את הקהל הישראלי,. השנה יתחרו ב-45 ענפי ספורט למעלה מ-10,000 ספורטאים
מ-80 מדינות, והקהל הישראלי יוזמן להשתתף בחגיגת ספורט של שבועיים שתתקיים בעשרות
מוקדים ברחבי הארץ.
הפעילות
התקשורתית תימשך 4 חודשים, וארלו דיגיטל יעניקו למכביה מעטפת שלמה של שירותי פרסום
- קריאטיב, סושיאל, תוכן,
מדיה, ניהול נכסים דיגיטלים ועוד – באמצעות קפסולה ייעודית שנבנתה לצורך הפרויקט
הייחודי. מחלקת התוכן של ארלו, בהובלת הסמנכ"ל אבישי יצחק, תוביל מהלך סושיאל
רחב היקף ברשתות החברתיות בהשתתפות משפיענים, ספורטאים והצופים, כולל תחרויות
ושידורי לייב מאחורי הקלעים של ארועי הספורט. את השפה המותגית של המכביה יצר ערן
גפן, והיא תבוא לידי ביטוי בקמפיינים של ארלו.
יניב פרטוש,
משנה למנכ"ל ארלו דיגיטל: "אנחנו שמחים ונרגשים שנבחרנו להוביל אירוע גדול וחשוב כמו
המכביה ה-21. בשנה האחרונה השקענו רבות בפיתוח סל שירותים דיגיטלי מגוון המבוסס על
שילוב ייחודי של מדיה, קריאיטיב, תוכן, סושיאל וטכנולוגיה – פרויקט המכביה הוא
הזדמנות יוצאת דופן עבור ארלו להפגין את היכולות ההיברידיות שלנו ולתרום להצלחת
הפרויקט הלאומי החשוב."
רתם חן, מנהלת אגף השיווק: "בקיץ 2022
אנחנו הולכים להזמין את הקהל ההישראלי לקחת חלק בחווית המכביה שתכלול אירועים
ופעילויות שונות ומגוונות שיערכו בכל רחבי הארץ לצד תחרויות יחד עם הספורטאים
והאוהדים- המכביה ה21 הולכת להיות חגיגת הספורט הגדולה בישראל"
בחודשים
האחרונים ארלו דיגיטל נמצאת במגמה צמיחה מואצת, לאחר שגייסה לקוחות רבים הנהנים
משירותי דיגיטל שונים: בנק מזרחי-טפחות (פרפורמנס וסושיאל), חברת הטיפול הרפואי
אפוסתרפיה (פרפורמנס), חברת הנדל"ן סלע בינוי (מיתוג ופרפורמנס), דרושים IL (סושיאל), טבעול (סושיאל), האקדמית ת"א
יפו (סושיאל) חברת הקנאביס טריכום (אסטרטגיה ומיתוג) וביוטי קליניק – רשת מרפאות
האסתטיקה מבית סופר פארם (פרפורמנס וסושיאל).
כתבות נוספות
-
5/07/2022יעל ארד, יו"ר הועד האולימפי בישראל אמרה: "אני רואה בחיבור עם קבוצת שופרסל ממשחקי טוקיו לפריז עוגן חשוב מאוד ליכולת שלנו לתרגם את החלום האולימפי להצלחות בזירה הבינלאומית. קרא עוד
-
4/07/2022הסרטון החדש מספר על שני בני זוג המחליטים לפלפל ערב אחד את הזוגיות שלהם ו"מתפרצים" אל אולם התצוגה המרשים של "ניסו רהיטים", קרא עוד
-
23/06/2022הקמפיין תחת הסלוגן "מראות את זה כמו שזה". קרא עוד
-
19/06/2022הזמר הקליט לטובת הקמפיין גם שיר חדש, בהלחנת המעבד והמפיק המוזיקלי הבכיר שמוליק נויפלד קרא עוד
-
16/06/2022לנובו הקימה קהילה באמצעות פעילות שלוקחת השראה מעולמות ה-NFT ואלמנטים תחרותיים ומשחקיים מעולם הגיימינג קרא עוד
-
16/06/2022רשת סקארה מתכננת במהלך החודש הקרוב לעלות בקמפיין רחב וייחודי סביב הקליפ "מי זאת" קרא עוד
-
14/06/2022בהשקת פיתוח ועיצוב קולקציית FARMES הושקו כ- 250,000 ₪. קרא עוד
-
14/06/2022הזכיינית, SBN, חידשה עם המותג נאוטיקה את ההסכם ל 20 שנה נוספות קרא עוד
-
9/06/2022לדברי רונית רפאל: סטודיו C החדש יעניק ללקוחות חוויה חדשה ועדכנית. קרא עוד