קרן מור היא הפרזנטורית החדשה של מור בית השקעות
קרן מור, השחקנית והקומיקאית הישראלית,
זוכת פרס התיאטרון ופרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה, היא הפרזנטורית החדשה של מור
בית השקעות, ותוביל את פעילות הפרסום של הקבוצה.
בית ההשקעות בחר בשחקנית הוורסטילית
והאהובה עם קריירה ארוכת שנים, להוביל את הקמפיין, שיכלול תשדירים בטלוויזיה,
דיגיטל ושלטי חוצות. הקמפיין מושק במקביל לפתיחת קרן הפנסיה הנבחרת של החברה-הבת,
מור גמל ופנסיה.
לדברי
יוסי לוי, מייסד ומנכ"ל משותף במור בית השקעות: "קרן מור היא שחקנית
מוערכת ומנוסה, אשר מייצגת מקצועיות בלתי מתפשרת ופונה לקהל רחב. לצד זאת, אנו
מקווים שנוכחות נשית בתשדירים של גופים פיננסים תסייע לשבירת הפרדיגמה המגדרית של
עולם ההשקעות. אנו שמחים וגאים לצרף את קרן למשפחת מור בית השקעות".
מור בית השקעות, שמנהל נכון ל-15 במרץ
2022 כ-68.3 מיליארד שקלים, הוקם בשנת 2006 ונסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב החל
משנת 2017. הקבוצה, שנהנית מצמיחה משמעותית, מציעה קופות גמל וקרנות השתלמות,
קרנות נאמנות, ניהול תיקי השקעות, קרנות השקעה ללקוחות כשירים וקרן פנסיה שפעילותה
מתחילה השבוע.
חברת הגמל וההשתלמות של מור הובילה
בשנת 2021 את הגיוסים עם גיוס כספים ממתחרים (העברות נטו חיוביות) שהסתכמו בכ-12.9
מיליארד שקלים. המגמה ממשיכה גם בשנה הנוכחית, עם צבירה נטו חיובית של כ-3.7
מיליארד שקלים בחודשיים הראשונים של 2022.
בעלי השליטה בבית ההשקעות הם משפחת
מאירוב ומשפחת לוי, והוא מנוהל על ידי יוסי לוי ואלי לוי – המשמשים כמנכ"לים משותפים במור השקעות.
יו"ר הדירקטוריון הוא מאיר גרידיש.
סמנכ"לית
שיווק: הדר רז
משרד
פרסום: סיטימדיה
במאי:
אוהב פלנץ
הפקה:
אוג הפקות
כתבות נוספות
-
5/07/2022יעל ארד, יו"ר הועד האולימפי בישראל אמרה: "אני רואה בחיבור עם קבוצת שופרסל ממשחקי טוקיו לפריז עוגן חשוב מאוד ליכולת שלנו לתרגם את החלום האולימפי להצלחות בזירה הבינלאומית. קרא עוד
-
4/07/2022הסרטון החדש מספר על שני בני זוג המחליטים לפלפל ערב אחד את הזוגיות שלהם ו"מתפרצים" אל אולם התצוגה המרשים של "ניסו רהיטים", קרא עוד
-
23/06/2022הקמפיין תחת הסלוגן "מראות את זה כמו שזה". קרא עוד
-
19/06/2022הזמר הקליט לטובת הקמפיין גם שיר חדש, בהלחנת המעבד והמפיק המוזיקלי הבכיר שמוליק נויפלד קרא עוד
-
16/06/2022לנובו הקימה קהילה באמצעות פעילות שלוקחת השראה מעולמות ה-NFT ואלמנטים תחרותיים ומשחקיים מעולם הגיימינג קרא עוד
-
16/06/2022רשת סקארה מתכננת במהלך החודש הקרוב לעלות בקמפיין רחב וייחודי סביב הקליפ "מי זאת" קרא עוד
-
14/06/2022בהשקת פיתוח ועיצוב קולקציית FARMES הושקו כ- 250,000 ₪. קרא עוד
-
14/06/2022הזכיינית, SBN, חידשה עם המותג נאוטיקה את ההסכם ל 20 שנה נוספות קרא עוד
-
9/06/2022לדברי רונית רפאל: סטודיו C החדש יעניק ללקוחות חוויה חדשה ועדכנית. קרא עוד