חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

שף, אוהב דגים? חיים כהן יוביל את קמפיין "דג השף" של ארגון מגדלי דגי הבריכה בישראל

השף חיים כהן נבחר להוביל את קמפיין השיווק והפרסום של ארגון מגדלי דגי הבריכה הטריים בישראל, שיחל בימים הקרובים בהטמעת המיתוג המחודש שנעשה לענף תחת השם:  "דג השף".

קמפיין הארגון, שייצא לדרך בעוד כחודש ימים, יכלול גם את מיתוג חנויות הדגים, כאשר הסלוגן שיוביל אותו לכל אורך הדרך הוא: "דג השף – דג בריכה טרי ובריא - 24 שעות מהבריכה לארוחה".

 

השף חיים כהן נבחר להוביל את הקמפיין, לאחר שסקר שבוצע על ידי ארגון מגדלי הדגים הראה כי הוא נתפס כדמות המשכנעת ביותר בעיני הציבור בכל הקשור לתזונה, מבין כל אלה שנבחנו על ידי הארגון.

 

במסגרת קמפיין מיתוג החנויות, שייצא לדרך לקראת סוף חודש מארס, יוצבו בחנויות הדגים פוסטרים וסטנדים עם הלוגו החדש של הארגון והסלוגן המוביל. כמו כן, בנקודות המכירה יוצעו ללקוחות מתכוני דגי בריכה טריים של השף חיים כהן, חומר כתוב על היתרונות הבריאותיים של דגי הבריכה וחומרי הסברה כלליים על דגי הבריכה השונים: פורל, אמנון (מושט), קרפיון, בורי אדמונית וכסיף. 

 

"בעלי חנויות הדגים משמשים כמשפיענים עיקריים על הצרכן בבחירת הדג שירכוש", מסביר יו"ר ארגון מגדלי הדגים, יואב חורין, "ולכן חשבנו שהשילוב בינם לבין שף מוביל ופופולרי ודגי בריכה טריים, עשוי לדבר אל ליבו של הצרכן ולסייע לו בבחירת הדג המועדף עליו.  מצאנו בחיים כהן שילוב של חריצות ואנושיות, ובאמצעות המיתוג אנו רוצים לסייע לצרכן להפנים את הקשר שבין בריאות, טריות, הנאה וטעם,  שכיום מודעים לו יותר ויותר צרכנים. ובעיקר להבין את היתרונות הבריאותיים שיש בצריכת דגים טריים". 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד