חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אסם יוצאת בקמפיין חדש ל"מנה חמה XL" בהשקעה של למעלה מחצי מיליון ₪

חברת אסם יוצאת בקמפיין חדש ל"מנה חמה XL". הקמפיין, תחת הסיסמא "מנה גדולה לעיניים גדולות" מבוסס על סדרת פורטרטים של דמויות בעלות עיניים גדולות במיוחד.

 

הקמפיין, בהשקעה של למעלה מחצי מיליון ₪,  הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO והוא כולל פרסום על גבי שלטי חוצות פרסום ובפורטלים המובילים ברשת האינטרנט.

 

הקמפיין כולל משחק אינטראקטיבי באינטרנט, במסגרתו מוצגות שלוש הדמויות המובילות את הקמפיין, כאשר הן נעות על מסלול ועיניהן ופיותיהן נפתחות ונסגרות לסירוגין, המטרה: לקלוע כמה שיותר מנות חמות XL לפיות הדמויות. מי שיצליח "להאכיל" את הדמויות במספר הרב ביותר של מנות חמות XL בתוך פרק זמן קצוב יוכל לזכות באחד מהפרסים הבאים:

פרס ראשון - טלוויזיה XL‏ - טלוויזיה מסך פלזמה 42" של סוני

פרס שני - חופשה XL‏ - סופשבוע חלומי במלון באילת, כולל טיסה

פרס שלישי - ארוחות XL‏ - אספקה של מנות חמות XL‏ לחודש שלם

 

המשחק יעלה באתרים: תפוז, נענע ווואלה, ICQ , ONE.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד