חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

סאקרה רכשה את זכויות הלהיט 'מי זאת' של אנה זק

אנה זק. צילום: שי תמיר (הגדל)
אנה זק. צילום: שי תמיר

רשת SACARA רכשה את זכויות הלהיט החדש  'מי זאת' של הכוכבת אנה זק, המשמשת גם כפרזנטורית המותג. סקארה שילמה חצי מיליון ₪ בעבור רכישת הלהיט החדש ובכך רושמת שיתוף פעולה כפול בין הרשת לכוכבת הפופ.

 

אנה זק שחררה רק לפני כשלושה שבועות את "מי זאת" וכבר עכשיו זכה השיר ל3.8 מיליון צפיות ביוטיוב , ומככב במקומות הראשונים במצעדים בכל פלטפורמות המוסיקה. במקביל, הגיעו עשרות הצעות מגופים וחברות לרכישת השיר,  ביניהם: חברות סלולר, מותגי אופנה ומותגי מזון.  בשיר החדש חשפה אנה זק את מספר הטלפון שעד לא מזמן שימש אותה באופן אישי.

 

רשת סקארה מתכננת במהלך החודש הקרוב לעלות בקמפיין רחב וייחודי סביב הקליפ "מי זאת", הכולל סרטון טלוויזיה, שלטי חוצות, פעילות בסניפי הרשת, פעילות בדיגיטל, ברשתות החברתיות  ואירועי יח"צ לרגל השקת מוצרים חדשים.

 

מאנה זק נמסר: " סקארה ואני חוגגים כמעט שנתיים של שיתוף פעולה כיפי ומוצלח, והם מזמן הפכו בשבילי לבית. אני שמחה ונרגשת מעליית הפרסומת לטלוויזיה - מרגיש חגיגה כפולה בשבילי. "

 

לדברי איתי זמיר, מנכ"ל רשת סקארה: "מהר מאוד זיהינו את הפוטנציאל הרב בלהיט החדש. השיר שמתחבר מתחבר ונשען על ערכי המותג סקארה: יופי  נשיות וסטייל ומעביר מסר של כוח נשי והצלחה.  הערכים יבואו לידי ביטוי בקמפיין הפרסומי  שאנו מתכננים לעלות, לרגל השקת מוצרים חדשים בקטגוריית האיפור והטיפוח של סקארה".  

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד