חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

חני נחמיאס תוביל את הקמפיין החדש של אבקת הכביסה "פרסיל" תמורת 75 אלף דולר בקמפיין של 5.5 מיליון ש"ח

חני נחמיאס נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של הנקל סוד לאבקת הכביסה פרסיל החדשה תמורת 75 אלף דולר.  עלותו הכוללת של קמפיין פרסיל החדש נאמדת בכ- 5.5 מיליון שקלים.

 

חני נחמיאס נבחרה להוביל את קמפיין אבקת הכביסה פרסיל החדשה בעקבות סקר צרכנים, אשר בחן איזו שחקנית המתאימה ביותר לפרסם אבקת כביסה איכותית. נחמיאס הובילה על פני שחקניות אחרות.

 

סרטון הפרסומת של פרסיל ישודר בערוצים  2,10,24,9 ויימשך כחודש ימים. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום "גיתם BBDO" ומשרד המדיה יהושוע TBWA והוא ילווה בסיסמא: "פרסיל אקטיב סודה- ניקיון מושלם שניתן לראות, להרגיש ולהריח." בקמפיין החדש של פרסיל נראה כדור פורח המביא עימו את פרסיל החדשה לישראל, יחד עם חני נחמיאס.

 

שרון סמרי לזרוביץ', מנהלת שיווק דטרגנטים ב"הנקל סוד", מציינת כי פרסיל הינו מותג מוביל בתחום הדטרגנטים לכביסה עם 12.2% נתח שוק וצמיחה של 6.6% ( נילסן 7/06 כספי). עוד מוסיפה סמרי כי בשילוב עם חני נחמיאס כפרזנטורית, המשדרת אמינות ומכובדות כיאה למותג, צופה החברה גידול של 15% במכירות פרסיל.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד