חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

חברת רנואר יוצאת בקמפיין פרסום בטלוויזיה בקונספט חדשני: NEW WINTER NEW FANTASY

הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה שישודר במשך כל עונת החורף. היקף ההשקעה בקמפיין עומד על 2 מליון דולר.

 

חברת רנואר המפעילה את רשת רנואר נשים ורשת רנואר MEN יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום בטלוויזיה לרגל השקות קולקציית סתיו – חורף 2006.

 

מסע הפרסום נאמד בתקציב כולל של כ- 2 מליון דולר ונערך באמצעות משרד הפרסום של רנואר  "נפתלי אברהם".

הקמפיין בכיכובם של הפרזנטורים החדשים של המותג, אנה זאיקין וטל אלון יחל ב- 20 לספטמבר  ויימשך  לאורך כל עונת החורף. הסלוגן שילווה את הקמפיין הוא: NEW WINTER NEW FANTASY - קונספט זוגי ייחודי המייצג את הערכים המרכזיים של המותג: השקפת חיים הדוגלת בחווית הפנטזיה, הרומנטיקה שמחת חיים וחופש ללא עכבות.

 

פריסת המדיה תכלול: סרטון טלוויזיה באורך 45 שניות שישודר בערוץ 2, ערוץ 10 ובערוץ המוסיקה 24. כמו כן, יעלה הקמפיין באינטרנט במודעות במגזינים, וקטלוג שיופץ בחנויות ובאינסרטים במגזינים בכ- 500 אלף עותקים.

 

לדברי אלי ברקוביץ, הבעלים של רנואר: "מטרת הקמפיין היא לחזק את המסר: life by renuar עליו מתבסס המותג רנואר. קונספט זה מתחבר היטב לאופי הקולקציה המאופיינת בפריטים המשדרים צעירות ,רוח חיים , אינדיבידואליות  והעזה . לכך מתחברים שני מובילי הקמפיין, אנה זאיקין וטל אלון  , שניהם דוגמנים מובילים בעלי מראה אופנתי , מיוחד ורענן אך יחד עם זאת מאוד ישראלי ".

 

עוד מסר ברקוביץ כי: " קמפיין הפרסום הרחב עולה לקראת החגים, תקופה בה נרשמת עליה של כ-60% בקניות ביגוד ואבזרי אופנה לעומת העונה הרגילה. "

 

חברת  "רנוAר", המפעילה את רשת רנואר נשים ורנואר MEN , הוקמה בשנת 1993 ונמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ. החברה מפעילה את רשתות רנואר המונה 43 חנויות ורשת רנואר מן המונה 31 סניפים ברח

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד