חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

דביס ישראל פונה לילד שבמבוגר באמצעות סיפורים מצוירים בימים אלה בקמפיין תדמית חדש בהשקעה

דביס ישראל", מקבוצת "דיימלר קרייזלר" העולמית, המעניקה שירותי מימון וניהול ציי רכב, עולה בימים אלה בקמפיין תדמית חדש בהשקעה ראשונית של 150,000 דולר, ומשיקה קו פרסומי חדש.
הקמפיין החדש מבוסס על סיפורי ילדים, ומהווה חדשנות פרסומית בענף הרכב והפיננסים מרמת האסטרטגיה ועד לרמת הקמפיין. בנוסף, לראשונה, תציג "דביס ישראל" את שמה בעברית (דביס) ולא רק באמצעות השם הלועזי שהוצג עד היום (debis).

"דביס ישראל" החליטה להשיק קו חדש, ייחודי ושונה בענף הרכב והפיננסים המקומי, המתאפיין בפרסומים סולידים.

הקמפיין החדש יכלול סדרת מודעות צבעוניות מצוירות, בהן נראות סיטואציות מוכרות ממיטב הקלאסיקות של סיפורי הילדים. את שינוי קו הפרסום, שנעשה לאחר מחקרי שוק מעמיקים, מובילה "דביס" באמצעות משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן. סיסמת הקמפיין תהיה "דביס – סיפור הצלחה".

מנכ"ל "דיימלר קרייזלר (דביס) ישראל", אבי תמיר: "דביס מציינת סיום שנה רביעית של פעילות בהצלחה יתרה. הנתונים העסקיים של החברה מצביעים על מגמת צמיחה והתרחבות מתמדת, למרות תנאי השוק הקשים. ציון דרך חשוב שנרשם בשנת 2004 הוא חציית קו 15,000 הלקוחות. ההשקעה בשירות ללקוח, הגינות עסקית וחדשנות במוצרים הם הגורמים להצלחה, וימשיכו לאפיין את החברה גם בשנת 2005".

קרדיטים: משרד פרסום אשכנזי זלצמן – ניהול קריאטיבי: ערן זלצמן, קופירייטר: לי אופיר, ארטדירקטור: אורלי אליאס, תקציבאית: נועה סמיה.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד