חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

עושים פספוסים לפספוסים של ביסלי עם יגאל שילון

אסם ממשיכה את אווירת הפספוסים ומעלה מחר, יום ה', ה- 24 בפברואר, קמפיין חדש תחת הכותרת "פקשושי ביסלי". הקמפיין יציג פספוסים מקמפיין הפספוסים האנימטורי לביסלי אסם, בהשתתפותם של יגאל שילון, והדמויות גריל וברביקיו. הקמפיין החדש הינו בהשקעה של  1.5 מיליון ₪.

 

הקמפיין, שהופק על-ידי משרד הפרסום אריאלי פובליסיס, כולל  שלושה סרטוני אנימציה קצרים ומשעשעים המציגים את הפספוסים מאחורי הקלעים מהסרטון המקורי – בו יגאל שילון וגריל מותחים את ברביקיו ומצליחים לשכנע אותו שהביסלי אזל מהחנויות.

 

בסרטון הראשון ברביקיו רץ ברחוב עם מודעת ה"דרוש ביסלי" אותה הוא תולה על גבי עצים, לאחר שקרא בעיתון שהביסלי אזל מהחנויות ופתאום הוא נתקל בטעות באחד העמודים בבום ענק.

בסרטון השני כשברביקיו מגיע לחנות לחפש אחר ביסלי, גריל ויגאל שילון לפתע מופיעים בהפתעה מאחורי המדף הריק ואז הוא מבין כי הוא נמתח, אך תוך כדי הם בטעות מוחצים אותו לקיר.

ובסרטון השלישי לאחר שברביקיו מגלה שהעובדה שהביסלי אזל הייתה מתיחה, יגאל שילון, ברביקיו וגריל פוצחים בריקוד כשבאמצע הריקוד גריל מועד ונופל על הרצפה.

 

סרטון הפספוסים של קמפיין פספוסים יעלה בערוצים 2, 10, 24 ו- MTV ויימשך שלושה שבועות.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד