חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

חברת "קדס קידס" יוצאת בקמפיין פרסום בהשקעה של 1.2 מיליון ₪

לרגל השקת הקולקציה החדשה בישראל תצא החברה במסע פרסום וקידום מכירות נרחב שנערך באמצעות משרד הפרסום אופטימום, וכולל שילוט חוצות בפריסה ארצית ,מודעות בעיתונות הכתובה וקטלוג שיופץ  ב 250,000- עותקים. סה"כ היקף ההשקעה במסע הפרסום נאמד ב-  1.2 מיליון ₪. מלבד ההשקעות במדיה הפרסומית עיצבה החברה שקית וכרטיסי ברכה ברוח הקולקציה, ובמהלך הקיץ תצא החברה במבצעי קד"ם נרחבים.

 

ממחלקת השיווק של החברה נמסר כי קטלוג החברה בכיכובה של הילדה מאי פינטו, כוכבת המחזמר "קספר" , ולצידה עוד 9 ילדים בגילאי 7 עד 12, מעוצב ברוח אמריקאית ובאווירת רטרו שובבה, תוך הבלטת מוטיבים אוניברסאליים של הישגיות, אינדיבידואליות, שאפתנות ותום נעורים.

 

אורן חורב, סמנכ"ל השיווק של רשת "קדס קידס"  וחברת לירם , מסר כי: "האיכות והייחודיות של "קדס קידס", כפי שעולות מהקמפיין, ניכרות בכל פריט בקולקציה הצבעונית והרחבה, בסטיילינג המותאם לתקופה ובאיפור ועיצוב השיער השאול מ"ימי האושר" ((Happy Days.

 

"קדס קידס" שמה העונה דגש של בידולה כמותג המוביל בתחום בגדי הילדים, המציע אופנה המיועדת לשעות הפנאי ולבילוי ומשדרת עדכניות המושפעת מהטרנדים האופנתיים של עולם המבוגרים.

חברת קדס קידס שנמצאת בבעלות משה זילברשטייןמוסרת כי היא אמורה לפתוח 3 סניפים נוספים במהלך שנת 2005.

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד