חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

ג'אמפ עולה בקמפיין חדש הכולל סרטון פרסומת וקטלוג בכיכובה של עינת ארליך

כוכבת הטלוויזיה עינת ארליך ממשיכה להוביל, זו העונה השלישית, את הקמפיין של רשת האופנה הישראלית JUMP הכולל 2 סרטוני פרסומת (לעונה ולסוף העונה) וקטלוג אופנה באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן בהשקעה של  550,000$.

 

זו העונה השלישית בה מובילה עינת ארליך את קמפיין החברה. הפעם החליטה הנהלת החברה בשיתוף עם משרד הפרסום כי ארליך תשמיע קולה בפרסומת. בסרטון, שצולם בבודפשט, נראית עינת ארליך כשהיא נכנסת לביתה ומתחילה לאסוף בגדי אישה המפוזרים על הרצפה והמדרגות, כל הדרך עד לחדר השינה שלה. כשהיא פותחת את דלת חדר השינה היא מגלה את בעלה בזרועות אשה אחרת. ארליך פונה אל האשה ואומרת לה: "את לא מתביישת? קולקציה של השנה שעברה?" את הסרטון חותם הלוגו של החברה בתוספת כיתוב וקריינות: "הקולקציה החדשה. ג'אמפ".

 

סרטון הפרסומת לקולקציית אביב-קיץ 2005 של JUMP יעלה על מסכי הערוצים המסחריים בחול המועד פסח. סרטון סוף העונה יעלה בהתאם לתחילת מבצעי הרשת.

 

עקב מגוון הפריטים העצום שמציעה אפנת JUMP הוחלט כי לצד ארליך יככבו בקטלוג שתי דוגמניות נוספות, דנה דנטס וג'ני נוב, שנבחרו אף הן בשל המראה הנשי והבשל שהן מקרינות. קטלוג האופנה צולם ע"י צלם האופנה יניב אדרי. הפצת הקטלוג תיעשה בדיוור ישיר לחברות מועדון לקוחות הרשת, בסניפי הרשת ובמצורף למגזיני הנשים המובילים. סך הכל יופצו כ-300,000 קטלוגים.

 

מנחם קופיץ, מנכ"ל "JUMP" ובעליה: "אפנת JUMP גאה לצאת בקמפיין נוסף בכיכובה של עינת ארליך, אשר הפכה מודל חיקוי לנשים ברחבי הארץ בשל אישיותה הכובשת והמראה ההולך ומשתבח עם השנים. הקמפיין חושף את הקולקציה המושקעת והמרהיבה ביותר שנוצרה על ידי צוות המעצבות של JUMP, המעניקה שלל אפשרויות לבוש ליום ולערב לאשה האופנתית המעודכנת."

 

חברת JUMP הישראלית הינה בבעלותו הפרטית של מנחם קופיץ והוקמה בשנת 1981. הרשת מגלגלת כ- 150 מיליון שקל בשנה ומועסקים בה80  עובדים בייצור ולוגיסטיקה ועוד200  עובדים ברשת החנויות. הרשת מונה 54 סניפים בפריסה ארצית.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד