חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

קרליין ממשיכה בקמפיין נוסף עם "מיסטר ביג" בעקבות הכפלת נתח השוק

לאור ההצלחה, של קמפיין הפרסום ל"קרליין דאודורנט נושם" בשנה שעברה, יעלה שוב השבוע לאוויר,  סרטון  הפרסומת, בכיכובו של השחקן כריס נות' - המגלם את  "מיסטר ביג" מהסדרה "סקס והעיר הגדולה".

 

לפני כשנה, השיקה "קרליין" את סדרת הדאודורנטים  "דאודורנט נושם" ומנתוני "נילסן" עלה כי ההצלחה של קמפיין הפרסום בכיכובו של "מיסטר ביג" באוגוסט אשתקד, הביאה להכפלת נתח השוק של "קרליין" בקטגוריית הדאודורנטים  ולהתנסות גדולה של המוצר.

 

סרטון הפרסומת,  שנערך ע"י משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, תחת הסלוגן: "דאודורנט נושם של קרליין -  BIG IDEA, עולה השבוע הקרוב  בהשקעה של כ- חצי מליון דולר  ויוקרן במהלך חודשי  הקיץ, בערוץ 2 ,  ערוץ  10 ובערוץ המוסיקה 24.

 

לדברי איריס שטרסמן, סמנכ"ל השיווק של קרליין: " החברה  מתכוונת בקיץ הקרוב, לשמור על נתח שוק של כ- 10%,  באמצעות הקמפיין החדש הממצב את סדרת הדאודורנטים של "קרליין"  כמותג צעיר וחדשני, תוך מתיחת תדמית המותג לצורך יצירת נאמנות בקרב הלקוחות, עם הדגשת הערכים המתקשרים לעולם התוכן של המותג: בידול, חדשנות, מובילות ודינמיות".

 

עוד מסרה שטרסמן: " מסקר שערכה קרליין, בקרב נשות ישראל, עולה כי: 61%  מהנשים בארץ מכירות את "מיסטר ביג", כ- 66% מהן חושבות שהוא גבר מצליח עם נשים, כ- 52% מהן מסרו ש"מיסטר ביג" אטרקטיבי  מאד בעיניהן  וכ- 40% מהנשים אמרו, כי "מיסטר ביג" מעורר אמון והיו שמחות לקבל ממנו המלצה".

 

בסרטון, "מיסטר ביג" הנחשב לגבר החלומות של נשים רבות ברחבי העולם, פונה  לנשים בישראל ומדבר על ה"מולטי טאסקינג" הנשי והיכולת של הנשים להיות "סופר וומן" ולמלא תפקידים רבים בכל רגע נתון עם מגוון העיסוקים והפעילויות שעושה אישה במהלך היומיום,   תחת הכותרת:  מתי יש לה זמן לנשום ? ? ?.....

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד