חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

איינשטיין, בטהובן, שייקספיר ומוצארט בקמפיין תדמיתי חדש של כלמוביל – מרצדס

 

                                                                                                     הקמפיין החדש של מרצדס מציג את חתימותיהם של גדולי העולם אשר עיצבו את פני התרבות באמצעות יצירות מופת שחרגו מגבולות הזמן והמרחב הקונבנציונאליים. כל חתימה הינה אומנות ויצירת מופת בפני עצמה. הטבעת חותמם יחד עם חותם מרצדס בהסטווויליאם שייקספיר, מוצארט, אלברט איינשטיין, בטהובן, צ'ארלס דיקנס, קלוד מונה ועוד. הטבעת חותמם יחד עם חותם מרצדס בהסטורית הרכב העולמית, הינם הקו הפרסומי, שיוביל את מותג מרצדס במסגרת השקת דגמי 2006.

 

                                                                                                      הקמפיין מבית היוצר של שלמור אבנון עמיחי תחת הסיסמא "יצירת מופת", בהיקף של כשני מליון ₪, קושר את חתימות האישים למגוון הערכים ולקונספט הבינלאומי של מרצדס -  המחבר בינם לבין המותג מרצדס כיצירת מופת של כל הזמנים.

 

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד