חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

תקציב גיבור-סברינה בהיקף של מליון דולר בשנה לפרסום אליקים-רגב

הנהלת גיבור-סברינה מקבוצת לודז''יה רוטקס והמנכ"ל עופר ינאי, החליטו לבחור ב משרד הפרסום אליקים-רגב להוביל את המיתוג והפרסום של החברה.  את עידכון ארכיטקטורת המותגים ואת תהליך המיתוג מחדש יוביל צוות של אליקים-רגב בראשות מנכ"ל המשרד דני אליקים, ד"ר דן הרמן גם הוא מבעלי המשרד והמנהל הקריאטיבי ערן יורן. היקף תקציב הפרסום יעמוד על כמליון דולר בשנה.

מנכ"ל גיבור סברינה מציין כי משרד הפרסום פרנקו ושות' שירת את החברה בנאמנות רבה משך תקופה ארוכה וסייע  במשך שנים בביסוס מעמדם של מותגי החברה בשוק הישראלי.

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד