חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

בית ההשקעות "מיטב" עולה בקמפיין טלוויזיוני באמצעות משרד הפרסום מקאן טופר

הקונספט המוביל את הסרט הוא "הכסף שלך יודע לאן ללכת".  בנוסף למסר התדמיתי משווק הקמפיין גם את קרנות הנאמנות שמנהלת מיטב. הקמפיין יכלול מודעות בעיתונות הכללית והעסקית, אינטרנט וג'ינגלים ברדיו.העיתוי של הקמפיין נבחר בשל הריבית הנמוכה של בנק ישראל והעובדה שהציבור מחפש אפיקי השקעה אפקטיביים יותר, מהריבית הניתנת בבנק על פיקדונות שקליים.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד