הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

האגודה למלחמה בסרטן עולה בקמפיין דיגיטל בכיכובה של הסטנדאפיסטית נגה ד'אנג'לי

25/01/2018
האגודה למלחמה בסרטן עולה בקמפיין דיגיטל בכיכובה של הסטנדאפיסטית נגה ד'אנג'לי

האגודה למלחמה בסרטן עולה בקמפיין דיגיטלי ברשתות החברתיות בכיכובה של הסטנדאפיסטית נגה ד'אנג'לי, באמצעות גיתם BBDO המסייע לאגודה בהתנדבות. הקמפיין עולה לרגל שבוע המודעות הבינלאומי לקידום המאבק בסרטן צוואר הרחם ומוגש באופן הומוריסטי תוך התמקדות במסרים של מניעה גילוי מוקדם והתעקשות על המשך בירור רפואי של כל שינוי גופני.

סרטן צוואר הרחם הוא הסרטן השלישי בשכיחותו בנשים בעולם, אחרי סרטן השד וסרטן המעי הגס, אך בישראל סוג סרטן זה אינו נפוץ ושיעורי המחלה הם בין הנמוכים במדינות המערב. האגודה למלחמה בסרטן בשיתוף משרד הבריאות פרסמו לאחרונה את הנתונים המעודכנים בישראל לקראת פתיחת שבוע המודעות הבינלאומי לקידום המאבק בסרטן צוואר הרחם. מהנתונים עלה כי מדי שנה מאובחנות בישראל כ – 250 נשים ישראליות עם סרטן חודרני של צוואר הרחם. גיל האבחנה הממוצע של סרטן צוואר הרחם עומד על 55. נכון להיום, האמצעים היעילים ביותר היום נגד סרטן צוואר הרחם הינם מניעה וגילוי מוקדם. בדיקה פאפ שגרתית של צוואר הרחם נועדה לאבחן שינויים ברקמת צוואר הרחם. גילוי מוקדם וטיפול בזמן עשויים למנוע התפתחות גידול סרטני. באגודה למלחמה בסרטן קוראים באמצעות הקמפיין, לכל הנשים בישראל לקחת אחריות על בריאותן, להיבדק על פי ההנחיות ולהתעקש על בירור טיבו של כל שינוי. לנשים מגיל 25 עד 65 מומלץ לבצע כשגרה בדיקת משטח צוואר הרחם אחת לשלוש שנים.

קרדיטים לקמפיין: משרד פרסום - גיתם BBDO, סמנכ"ל קריאיטייב - שרון רפאל, צוות קריאיטייב - מיכל פרי, הדר בללי, דניאל לי ורדי, סמנכ"ל לקוחות - יונתן רגב, מנהלת לקוחות - אודליה שטרן, תקציבאית - עדי  צור, סמנכ"לית הפקה - גלי שטרקמן, מפיקים  -ערן הראל ואפרת סולמי, הפקה – בונמזה, במאי: גלעד אבנת, צלם/עורך: סתיו נחום, אונליין: גוטמן סטודיו,  שחקנים - נגה ד'אנג'לי ואמיתי קידר. לקוח - האגודה למלחמה בסרטן, אחראית מדיה - מאיה פלדבלום, מנהל תחום דיגיטל - זיו דוכן, דוברת - נאוה עינבר.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד