הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רשת אירוקה פותחת 7 חנויות פופ אפ לחודשי הקיץ

22/05/2016
רשת אירוקה פותחת 7 חנויות פופ אפ לחודשי הקיץ

החל מהשבוע, לרגל פתיחת עונת הקיץ,פותחת רשת אירוקה בשיתוף עם חברת לוקסאוטיקה 7 מתחמי פופ אפ קונספטואליים בקניונים מובילים ברחבי הארץ, שיספקו חוויית קניה והתנסות חדשה בתחום משקפי השמש תוך התמקדות בנראות חזותית בנקודות המכירה. 

 

חנויות הפופ אפ יפתחו בהשקעה של 10 מיליון ₪ ויפעלו במהלך כל חודשי הקיץ עד סוף חודש אוגוסט, בקניונים מובילים: עופר רמת אביב, דיזנגוף סנטר, קניון איילון ברמת גן, קניון עופר רחובות, קניון הזהב ראשון לציון, עופר גרנד קניון חיפה ועופר הקריון.

 

בחנויות הפופ אפ יוצעו למעלה מ 250 משקפי שמש, בין היתר קולקציות בלעדיות, קולקציות חדשות,  קולקציות במהדורות  מיוחדות ובמחירים מיוחדים. המהלך, ראשון מסוגו בארץ,  הינו שיתוף פעולה של רשת אירוקה עם חברת לוקסוטיקה  והושקעו בו כ-10 מיליון ש"ח.

 

חנויות הפופ אפ ישלבו עמדה אינטראקטיבית ויוצבו מסכים עם סרטונים המציגים את סיפורי המותג, ההיסטוריה שלו והאייקונים שלו לאורך השנים.

 

 לדברי אבי כהן , מנכ"ל רשת אירוקה : "בחרנו במותג רייבאן כיוון שהוא המותג האהוב על הקהל הישראלי הן בקרב נשים והן בקרב גברים כבר למעלה מ 75 שנה ולשלבו עם המותג אוקלי לגברים המצטיין בטכנולוגיות מיוחדות לשימוש בזמן פעילות ספורטיבית. אנו מצפים שיבקרו במהלך ארבעת חודשי הקיץ כ 300 אלף איש בחנויות הפופ אפ".

 

לדבריו: "עיצוב המתחמים נעשה בשיתוף פעולה עם מעצבי המותג Ray-Ban באיטליה בהתאם לפעילויות דומה של המותג ברחבי העולם כולו."

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד