הפוך לעמוד הבית

טרנד קופסאות ההפתעה בתאוצה

28/06/2016
טרנד קופסאות ההפתעה בתאוצה

ibox סיימה בהצלחה את קמפיין הקיקסטארטר ותתחיל בימים הקרובים את פעילותה. החברה גייסה למעלה מ-60 אלף דולר ממאות תומכים שהשקיעו בקמפיין ויקבלו לביתם את קופסת ההפתעות הראשונה שכולה כחול לבן.

 

ibox הינה קופסת הפתעה המיועדת לתומכי ישראל ברחבי העולם המעוניינים ליהנות ממוצרים ישראליים שיגיעו ישירות לביתם. בימים הקרובים תחל ibox בשיווק קופסאות ההפתעה הראשונות שיישלחו ישירות לכל מי שהזמינו אותם דרך קמפיין הקיקסטארטר.

במסגרת המיזם ישלחו קופסאות ההפתעה למנויים אחת לתקופה ויכללו מוצרים מגוונים משתנים המזוהים עם התוצרת הישראלית, כאשר הדגש שהציבו לעצמם ב-ibox הוא להתמקד במוצרים מבתי עסק קטנים ובינוניים.

 

מאחורי המיזם עומדים עומרי אקוניס, מאי הרמן אקוניס, יוסי דריי, אבי בן זקן ומתן קצוני -  יזמים עסקיים ופעילים חברתיים שהחליטו להצטרף למאבק נגד החרם על ישראל ואף לסייע לבעלי עסקים קטנים ובינוניים מישראל. מדובר במיזם ישראלי ציוני שחרט על דגלו את קידום מדינת ישראל ותוצריה ברחבי העולם.

 

לדברי עומרי אקוניס, מנכ"ל ושותף-מייסד במיזם: "אנו נרגשים מהצלחת קמפיין הגיוס שלנו ומהתמיכה שזכינו לה מאוהדי ישראל ברחבי העולם. בשנים האחרונות אנו עדים לחרמות מצד גופים ומדינות הבאים לידי ביטוי בהחרמת מוצרים המיוצרים בישראל. בכוונתנו להנגיש ללקוחותינו מוצרים איכותיים ומפתיעים המיוצרים בישראל ובכך לחזק את בעלי העסקים בישראל מחד ולסייע בחזית התדמית וההסברה הישראלית מאידך".

 

בשלב הראשון תפנה ibox בעיקר לקהילות היהודיות והישראליות בארה"ב ובקנדה, אך בחברה סימנו כיעד גם הגעה לקהל שאינו יהודי אשר יוכל ליהנות ממוצרים איכותיים תוצרת ישראל ובאמצעות החוויה לשפר את דעותיו על ישראל.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד